Hij is echt zo leuk! Ik dacht eerst ook wat groot voor F. maar de pootjes, oortjes en staartje daar zat ze heerlijk aan te frunniken, trekken en kwijlen. Groot succes hier!
Moet ik hamsteren in kleren als de postbodes straks ook niet meer bezorgen ?
Mijn kind groeit door. Ik hou van shoppen voor mijn baby.
Wordt een grote ruilpartij hier dan ook denk ik haha
En de aanleiding was eigenlijk dat ik een nieuwe spijkerbroek nodig had wat de baby buik in past haha.
En wederom geslaagd om niks voor de baby te kopen. Ik wil echt eerst de kleertjes van onze zoon uitzoeken voor ik bepaal wat ik nog koop hihi.
Ding is alleen dat ik niet weet waar ik die kleertjes tijdelijk moet laten
Gewoon lekker in de zomer vieren?
Gedurfd wel, die pannen met bijbehorende pollepels
Gefeliciteerd alvast!
Jaa, maakt zo lekker veel geluid als ze met die lepels op die pannen rammen
Maar ze vermaken zich er meestal wel heerlijk mee!
Icm een koffertje wat we nog hadden hebben deze nieuwe diertjes van Little People (die we gisteren bij de lokale speelgoedwinkel haalde) vandaag voor anderhalf uur lief speelplezier en gebrabbel gezorgd: koffertje uit, allemaal even aan sabbelen, weer het koffertje in etc.
Echt schattig, zal ook niet meer lang duren voor dat hij ‘‘echt’’ gaat koken nou dat is helemaal smelten
Prenatal toch? Ik krijg steeds een foutmelding als ik wil bestellen heb al via de app geprobeerd en via de website zelf. Pff heel irritant.
Ik vind zwanger zijn helemaal niet leuk op dit moment (Corona shit + hormonen). Ondanks alle moeite die we er voor gedaan hebben. Voel me zo’n ondankbare stomme moeder.
Wilde ook niet meer shoppen etc voor de baby terwijl ik daar juist zo’n zin in had.
Maar de man heeft me opgedragen om vandaag genoeg te bestellen bij wehkamp om die 10€ kortingscode te gebruiken die in de babybox zit. So I did
Is dat behang? Echt super schattig!
Benieuwd naar het eind resultaat !
Die eerste heb ik ook, super leuk! En lekker online shoppen dan maar, doen wij momenteel ook volop. We maken er het beste van