In het kader van online shoppen nu niks anders kan we hebben ons oog laten vallen op een stokke beat kinderwagen. Nu zie ik dat prenatal (en dus ook alle andere webshops) deze week 10% korting geeft op alle kinderwagens. Is dat een beetje een goede korting of kunnen we beter nog wachten op beter? Ik vind 10% eigenlijk niet heel veel, maar als het nooit goedkoper wordt, kunnen we net zo goed nu bestellen.
Geen echte aankoop, maar mijn moeder heeft een wiegdekentje gemaakt, passend bij de rest van de wiegbekleding:
Heb hier wel eens gevraagd of iemand een mat van Nouinoui had, maar heb er nu zelf een gekocht. Voor onder de kinderstoel om niet steeds de houten vloer te hoeven schrobben. Veel te duur, maar hoop dat ie het waard blijkt:
20 weken echo gehad en bij gebrek aan fysiek shoppen, maar online wat dingetjes besteld om het te vieren
Lang over getwijfeld maar nu met het thuisblijven toch gezwicht… Hopelijk gaat ze er veel mee spelen!
Ik denk niet dat mijn terror-aapje rustig gaat slapen, maar met een tijdje zichzelf vermaken ben ik al erg blij!
Heel leuk! Waar komt het setje met de kersen vandaan?
Ok you lost me at tyfusduur
Volg het merk op insta geloof ik, ga de sale in de gaten houden!
Ik ben de kamers van mijn dochters maar eens aan het afmaken nu we toch alleen maar thuis zijn.
Deze naamlampjes voor alle drie:
Voor de oudste en de middelste die een kamer willen delen:
Regenboog hanger voor aan de muur:
Schoolplaat:
En voor de jongste:
Wat een leuke spulletjes! Waar heb je die roze regenboog vandaag?
Heel leuk! Waar zijn de naam lampjes van?
De regenboog kan je hier kopen:
https://www.etsy.com/listing/771295622/rainbow-wall-hanging-nursery-boho?ref=hp_rv-2
Het lampje:
Dat Müsli merk is leuk zeg, dank voor de tip!
Dinosaaaauuuw
Was opeens heel bang dat het lekker weer zou zijn en dat mn kind dan geen kleren had. Rest is onderweg

Ohh dat broekje! Waar heb je geshopt?
Ik had mijn mandje gevuld bij Zara is hij leeg geroofd.
Via wehkamp maar hij is van name it volgens mij!
3 jurkjes, 3 broekjes en een tshirtje allemaal van Mango in de sale gekocht net voor de Corona uitbraak. Mijn baby is nu 7 maanden, dus hopelijk past het in de zomer.