Hoeveel mag het kosten ? En van wat voor stijl hou je: kleurrijk of wit, ruches en glitters of rustig, printje of effen?
Next! Of mothercare, Mark and spencer. De Engelse winkelketens hebben vaak setjes. Alhoewel ik ze recent ook bij de Hema heb gezien.
Next direct (webshop is nu helaas tijdelijk gesloten vanwege Corona)
Little label
Noppies
Mooie merken, maar erg duur:
- Nixnut.
- + one in the family
- gray label
- Konges sljod
- Phil and pae
Nixnut
Wel prijzig…
Oh deze is heel fijn, gebruik hem al heel lang en zo blij mee!
het Qute Q-sleep campingbedje (+matrasje). Door de consumentenbond in 2014, 2018 en 2019 door de Consumentenbond best getest. #geenaandelen.
Dan kunnen we met onze kleine mestkever op pad!
Bibs spenen, omdat die haar zó schattig staan en die haar lievelings zijn.
Ongevraagde tip: neem volgende keer de glow in the dark speentjes ZO handig!
Volgens mij ben ik gek op jouw tips, want was jij degene die die speel zaklamp aanraadde en die zei dat je je baby 's middags in bed kan leggen? Beide tips heb ik te harte genomen
Ja! Glow in the dark is een must. Loop me altijd de tyfus te zoeken ‘s nachts als ze een normale in heeft en die weer ergens onder haar begraven ligt.
De bovenste foto is van Zara en die andere zijn van H&M
Haha wauw, wat leuk! ja dat was ik. Nou glow in the dark speentjes it is dan maar haha. Word er helemaal verlegen van.
N. is gister 1 geworden en we hebben haar een Miniland popje cadeau gegeven. Het is echt een groot succes, ze is er zo blij mee, geeft kusje en “popje” sleept ze de hele tijd mee.
Iemand gaf de tip voor dit merk op insta, bedankt!!! Ze zijn zoooo mooi! Samen met een vriendin besteld.
Dat 1e badpakje ben ik ook echt zo verliefd op! Waarom is die er niet in mijn maat??
Ja dat was ik. Leuk zijn ze he?!
Mag ik vragen of de speeltjes duur waten?
Ik heb laatst bij mini monster besteld, 2 elastiekjes met strik en 5 speltjes voor 23 euro. Vond ik best wel prijzig en al helemaal omdat 1 strik en een speltje al vrij snel stuk waren.
Zo leuk! Voor mijn kinderen was er bijna niks meer in de goede maat