Show je kinderaankopen

Ja is daar beetje markt voor? Die saté?

1 like

Als je geen voorwas-programma hebt, doe je dan alleen was met luiers? En hoe vaak was je dan ongeveer? En hoeveel luiers heb je bijvoorbeeld bij 6 maanden dan ongeveer nodig om ‘voldoende’ te hebben? Ik ben zwanger en heb eigenlijk nooit gedacht aan wasbare luiers, maar al het afval staat me wel tegen dus best benieuwd. Vooral hoeveel extra gedoe het is

Fijn om alle ervaringen met herbruikbare luiers te lezen! Heb me er ooit voor de geboorte in proberen te verdiepen en toen bedacht dat ik de eerste weken sowieso wegwerp wil en daarna eens verder kijk. Dus dat is nu wel ongeveer :sweat_smile:
Was graag eens langs de billenboetiek oid geweest om wat te bekijken en in het echt te zien, maar dat vind ik in deze tijd wat lastiger… Dus even bedenken of ik toch alles via internet doe en bestel, of dat ik het toch nog e en laat wachten.
Ze is nu trouwens anderhalve maand en 3,5 kilo, dus als ik tot 3 maanden of 5 kilo wacht, heb ik ook nog even.

Thanks, super fijn die uitgebreide antwoorden hier! Ik ga er eens goed naar kijken

1 like

Ik doe er altijd een schepje blauwe biotex bij.

1 like
Offtopic

Ik scrollde snel langs en dacht ‘wejo, €69,95 voor dat shirtje?! :sweat_smile:

9 likes

Same :joy::joy::joy::joy:

1 like

Het is nooit te laat toch? Je kunt ook op internet rondneuzen en proefpakketjes bestellen

Edit: en kun je bij de billenboetiek misschien nu een persoonlijke afspraak maken?

1 like

Eerste schoentjes en een berg kleding van de H&M, allemaal maat 80 of zelfs 86 :sob:

7 likes

Ik wil bestellen bij H&M, maar weet nog niet wat. Want 20% korting

Heerlijke stapel!

2 likes

13 likes

Echt ieder jaar bedenk ik me na glamour day dat ik wel dingen moet kopen.

5 likes

Precies optijd geleverd voor het mooie weer :+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

21 likes

Uiteraard heb ik een deel van de Zara broeken ook voor T :joy: Kunnen er wel een drieling van maken volgende keer dat we elkaar zien!

1 like

Of je komt gewoon ook. Weten we tenminste zeker dat we veel bekijks hebben :wink:

2 likes

Schermafbeelding 2020-04-14 om 14.25.08

9 likes

@Peppie ja gezellig! Zetten we alles klem met 3 tweeling wagens.

@Zitzak N kan er ook een aan hoor. Unisex :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Leuk! Waar is alles van?:grin:

1 like

Schoonouders hebben vanmiddag een pakketje op de stoep gezet. Zo lief :blush:

19 likes