Show je kinderaankopen

Thanks! Legging is van Maed for Mini, de andere kleertjes van de Zara. Slab van Bibs.

Een speelhuisje voor in de tuin.

Met glijbaan.

Hoop zo dat ze er veel plezier van heeft. Ben helemaal emo dat ze verdorie al zo groot is dat ze hier mee kan spelen, waar is mijn baby :scream:

22 likes

Ik zou niet teveel boxpakjes met voetjes kopen. Als je kind langer of korter is dan gemiddeld, heb je er niks aan. Mijn kindje heeft lange benen en geen van de boxpakjes met voetjes paste ze goed. :sob:

2 likes

@mores ik heb er ook geen fan van. Ze zitten nooit goed lijkt wel.

2 likes

Super cute! Van welk merk is het?

Het broekje is van Feetje en het shirtje van Zara! :blush:

1 like

Hier ook geen fan van pakjes met voetjes.

1 like

Komt goed! Sokjes van HEMA en Kruidvat blijven goed zitten, en er zijn veel verschillende kleuren zodat je het altijd wel kan matchen.

1 like

Er zijn vast mensen die het wel fijn vinden hoor, maar zou er niet groots van inslaan voor je het zelf ervaren hebt.
Nog een ongevraagde tip, de sokjes van Kruidvat blijven super goed zitten.

1 like

Ja en de sokken blijven ook beter zitten als je ze over het broekje doet. Ik ga een beetje voor de knullige look, dus dat past dan goed :stuck_out_tongue:

Zodat we een beetje kunnen twinnen (precies de zelfde waren er niet meer want sale). Maar dit is denk ik ook prima :rofl:

16 likes

Oeh waar komt deze vandaan? Ik ook over naar hout.

HEMA, denk ik? Staat bovenin iig…

1 like

Hihi het houten huisje? Denk het niet.

1 like

1 like

Ik heb hem hier besteld:

Lang getwijfeld want op reviews van andere website las ik over slechte kwaliteit hout etc. Maar een kennis van mij had er eentje op deze website besteld en die was er super tevreden over. Ze heeft hem zelfs nog wit geschilderd vorig jaar en hij ziet er nog steeds helemaal netjes uit.

2 likes

Haha, ik heb geen idee waarom, maar dacht dat je het over die post boven je had. Sorry!

2 likes

25 likes

Omgggg dit is te leuk!!!

1 like

I knowwww ik wil t zelf ook haha