Show je kinderaankopen

Ik krijg zowaar net een t&tcode voor mn prenatalbestelling in mn mail🙌🏼

Ik ging met boodschappen doen even langs hema voor een emmer in de zandbak (want die zat niet bij het leuke setje wat ik vorig jaar zomer vast scoorde) en kwam thuis met…

Zandijsjes! En ook een emmer :wink: Kan K. hier al mee spelen? Nee waarschijnlijk niet, maar gezien ze niet zonder toezicht in de zandbak kan (want zandeten) kan ik er wel mee spelen haha.

12 likes

Sorryyyyy

Zara sale deel 1…

13 likes

Nou mn prenatal-bestelling is eindelijk binnen. Ik had dus 3 broeken besteld in skinny fit. Dacht ik.

Die grijze heeft ze nu ook en is skinny fit. Die zwarte en blauwe staat op het kaartje slim fit. Dus ik denk zal ik wel scheef hebben gekeken, maar op de site staat gewoon dat het skinny fit is? Irritaaant. Want ze is best tenger in baar benen maar als ik dit zo zie… dat zal wel passen maar of ik daar nou sochtends zin in heb🤷🏻‍♀️ Straks maar eens even die grijze in der huidige maat erbij houden qua vergelijking. En anders is gelukkig de citystore hier 8km verderop weer open sinds afgelopen week dus ga ik het daar maar een keer gratis retourneren.

Verder had ik ook nog 360gr beker besteld en nog 2 van die oefenbestekjes van hun eigen merk want daar kan ze goed mee naar haar mond en die kosten nog geen €2,-. Ik had 2 mint besteld want ik dacht we hebben al een roze… krijg een mint en roze binnen :woman_shrugging:t2:

2 likes

Haha oeps, ruim 9 weken zwanger en zou nog niets gaan kopen, maar moest andere dingen van de Hema hebben en deze waren te schattig :heart_eyes:

15 likes

Omg die knuffel!!!

Ja moet je onder t kopje special prices kijken!!

1 like

3 likes

Een loopwagentje van Haba. Nieuw meer dan 100€, maar wij hebben hem tweedehands voor 35€!

afbeelding

En de Zuid-Amerikaanse pop van Miniland :slight_smile: R is pas in juni jarig, maar ik dacht door Corona bestel ik alles maar extra op tijd. Nu is alles er al haha.

9 likes

Leuk boxkleed! Waar is ie van?

Voor in de auto. Want nu krijg ik elke rit een halve hernia omdat ik vanaf de bijrijder stoel de verstopte speen op de achterbank moet zoeken.
(Liever geen “oo door een speenkoord kan je baby stikken” speeches)

Hebben jullie tips voor leuke webshops met babyspullen (kleding maar ook lakentjes en decoratie voor de kinderkamer)? Ik kom niet echt verder dan de grote bekende winkels en standaard merken, en kan nu ook niet echt lekker gaan shoppen in kleine boetiekjes

Deze schoentjes voor A.

Love Cienta, en de zolen ruiken zooo lekker haha.
De zool is ook lekker flexibel :slight_smile:

4 likes

Is dat serieus een ding? Mijn dochter is pas 2 maanden en ivm corona gaan we eigenlijk nergens heen dus heb er nog geen, maar zat al te kijken om er binnenkort een te bestellen. Inderdaad in de auto is t irritant en als ze straks naar de opvang gaat lijkt t me ook wel zo handig dat dat ding aan haar vast zit, ipv dat ie op de grond valt en kwijt raakt/een ander kind stopt het in zijn mond. Het is toch ook niet dat ze een meter lang zijn en 3x om de nek kunnen?

Zelf heb ik deze Pacco inbakerdoek gekocht. Nadat ze zich al een paar keer had los gewurmd uit de hydrofiele doek toch maar deze besteld, slaap ik zelf tenminste ook weer rustig. Het ziet er echt uit als een dwangbuis maar ze vindt het heerlijk gelukkig.

3 likes

Ons kdv gaf aan dat zij de spenen altijd van de koorden halen als ze ze in bed aan de kinderen geven. Weet niet wat ze doen bij kinderen die een speen ook buiten de slaapjes om in hebben, maar het is daar dus wel een dingetje

Oh ja met slapen is het wel heel logisch inderdaad, dat zou ik zelf ook doen. Hm nou ja vraagt het ze tzt wel even, misschien is het inderdaad heel logisch maar zie ik iets over het hoofd?

Waar waren ze in de sale? Zeker nu niet meer :sweat_smile:

Ik zie ook niks helaas

Ja het is een “ding”. Maar ik heb het echt op tig manieren geprobeerd (dit klinkt wat cru​:joy::joy::joy:) maar zie niet in hoe ze zich er in kunnen ophangen…
Hoewel er wel richtlijnen en wetgeving is voor de lengte en materiaal enz voor een koord. En ik best geloof dat er op instagram shopjes enzo genoeg verkocht wordt wat te lang is…

Hier ook in de nacht bijna altijd een kort speenkoord :see_no_evil:, hij gaat echt ALLE kanten op in bed, en is m anders continue kwijt…

1 like

Wat wij 's nachts doen is een speen vastknopen aan de knuffel waar ze altijd mee slapen. Kan ook aan een doekje ofzo waar ze aan gehecht zijn/kunnen raken. Doe zelf meestal 1 speen los in hun mond als ze gaan slapen en 's nachts vinden ze die aan hun knuffel dan zelf.

Misschien een tip als je van het koord af wil.

1 like

Haha ja wij hebben ook een knuffel, maar een knuffel <2jr is ook weer gevaarlijk (rebreathing). Dus volgens mij is het eh, allemaal slecht :’)

Wij hebben ook echt toestemming moeten geven dat de kiddo met een knuffel mag slapen op het KDV… En een vriendin was daar helemaal verbaasd over, want dat was echt een NO GO bij hun. Maar zonder slaapt ie gewoon echt niet :’)

Oh joh, dat wist ik dan weer niet. Pfff het is idd ook nooit ‘goed’
Bizar trouwens, want die tip van speen aan knuffel komt van ons consultatiebureau :smile::woman_shrugging:t3: