Show je kinderaankopen

Ik ook. - het hoedje dan. Staat denk wat achterlijk bij een volwassenen hahaha

1 like

Haha ik heb deze ook in 2 maten gehad en twijfel nu alweer over een derde :speak_no_evil:. Het is echt een fijn pakje vind ik, lekker stofje ook.

1 like

Ja, eens! Heerlijk huispakkie ook. Q draagt hem ook echt heel vaak

1 like

Toch maar een Dooky, ipv dat geklooi met een hydrofiel en knijpers.

dooky_uni_creme_zonnekap_126702

Klaar voor de zon!

4 likes

Pas op met hitte in de kinderwagen. Ze rade dookys en hydrofiel luiers af.

Ik laat de zijkanten sowieso open!
En Dooky is toch juist goedgekeurd? http://stichtingveiligkind.nl/onderzoekresultaten/

1 like

Ik zie dat het advies ondertussen alweer aangepast is idd. sommige sites zeggen wel nog liever niet. :slight_smile:

Oh, echt? Heb ik niet gezien… Wat wordt er dan geadviseerd bij die websites?

Parasolletje omdat je met een hydrofieldoek of dooky warmte in wagentje houdt.

Ik had vroeger ook een dooky gekocht hoor. Ik dacht; als het verkocht wordt, zal het wel goed zijn.

2 likes

Ah ja, snap ik ook wel!
Nouja, ik had het wel uitgezocht en kwam dus tegen dat het wel veilig is, mits je de zijkanten open laat. Dat doe / deed ik sowieso. Maar wel iets om goed in de gaten te houden.

Komt vast goed. Gewoon goed je verstand gebruiken en kindje voelen.

1 like

Ik dacht inderdaad dat dooky veilig was !

Pfff maar die parasolletje werken echt voor geen meter. Die op onze Bugaboo konden we nooit zo richten dat hij de zo’n tegen hield, dus wij doen gewoon weer een hydrofiel met wasknijpers!

1 like

Prenatal heeft echt mega lange bezorgtijden nu. En ondanks dat ik er begrip voor heb vind ik het stom :joy:

4/4 besteld, en nog altijd niet verzonden… op de website stond & staat nog altijd 8 dagen levertijd! Maar zodra je bestelt hebt krijg je een mail dat de verwachting 16 dagen is :crazy_face:

En ik werk 1x per week naast de Prenaral zo ongeveer, dus dacht inmiddels had ik het zelf wel 3x kunnen halen haha

Deze voor K zijn nieuwe kamertje. Had er eerst eentje van €110,- al in mn winkelwagen en bijna afgerekend bij een andere webshop. Dit is toch wel een wat betere deal.

(Thema wordt trouwens ruimtevaart. Dus gebroken wit,deze roestkleur en donkerblauw).

22 likes

Nou echt hoor, ik heb op 3 april besteld omdat de puckababy in de aanbieding was. Al een paar keer een mail gekregen over de langere levertijd en ze schuiven hebt op post nl? Maar die levert andere pakketten wel super snel…

Heb inmiddels in de winkel een puckababy gehaald en ga als er ooit wordt geleverd de nieuwe wel terugbrengen.

Kun je niet muurstickers plakken? Heb je toch stippen maar kun je zelf bepalen hoe groot en hoeveel

1 like

Ja dat snap ik dus ook niet? Had ook inkt besteld, gewoon om 21u bestelt —> volgende dag in huis haha. Weet niet wat voor speciaal contract zij hebben dan hahaha.

Maar ik denk vooral: pas gewoon even je levertijd op je website aan :see_no_evil:

1 like

Bericht uit het verleden haha, maar ik was aan het scrollen door dit topic en zag deze babygym. Bij prenatal staat hij niet meer op de site, heb je toevallig een merkje? Kijken of ik hem ergens anders kan vinden!

Dankjewel!