Show je kinderaankopen

Haha ja goed hè.

@Bathwater @Superkonijn haha nou ben benieuwd. Heb al wel een mail van ze dat het wat langer gaat duren. Gelukkig zijn er geen dingen bij die ik snel nodig heb dus ik wacht geduldig af.

En ehh alweer wat gekocht:

6 likes

Van de Casa!

1 like

Hell yeah!

Wij hebben de set net open gemaakt en OMG HET IS ZO LEUK! M’n man is al ruim een half uur allemaal bouwwerken aan het maken en weer uit elkaar halen, whaha! De kwaliteit is ook echt zo mooi. Het zijn super lichte blokken, méga hufter proof en je kunt ze in de afwasmachine wassen, of gewoon met een sopje en water. Zo chill.

10/10 would recommend.

16 likes

Ik word door jullie ook mega enthousiast! Maar ze heeft al een loopwagentje en loopfietsje… en dit kan natuurlijk nog veel meer, maar is het dan niet in ons geval meer wat voor als ze 2 wordt ofzo?

WAT IS HET?!:scream:

Maar echt, wat is dit?

1 like

Ja ik zie wat het is maar WAARVAN is het :joy:

Het is een soort open speelgoed reuzen bouwpakket zo te zien

1 like

@fishing een modu ! https://www.ilovespeelgoed.nl/modu-bouwset-explorer-kit-rood.html

2 likes

@Fishing haha ja, Modu dus! Inderdaad modulair speelgoed. Dus een soort xxxl blokkendoos met verschillende wieltjes enzo waarmee je dus van alles kunt bouwen.

@Suikerklontje hmmm ja je kunt er natuurlijk van alles van maken. Ook een soort wobble bord achtige dingen, klauter dingen etc. Maar kan me wel voorstellen dat het misschien een beetje veel is als je al een loopfiets / wagen hebt.

2 likes

Een extra petje. Omdat ik hem goed wil beschermen op de fiets voor de zon. En zijn andere petje nog wel eens bij zijn vader blijft liggen.

7 likes

image

Voor de opvang:

12 likes

Waarvan dat zilveren shirtje al verkleurd is doordat hij per ongeluk bij de witte was is beland! Morgen een nieuwe kopen :joy:

6 likes

Schaamteloos he. Ik heb er ook wel eens aan gedacht dat dat wel lekker makkelijk verdienen is. Desnoods met dropshipping, geen omkijken naar. Maarre iets met een geweten :joy:

2 likes

Weet iemand hoe de jasjes van Zara uitvallen?

L heeft maat 68, 74 is ook prima, oversized. Ik zoek een leuk zomerjasje, maar kan niets leuks vinden.En deze zijn leuk, maar er staat vanaf 9mnd.

3 likes

Dat verschilt echt per elke collectie en bij elk item bij de Zara. Helaas niet alleen bij de Zara.

1 like

Weet niet of je het wat vind maar zag gisteren dit spijkerjasje bij zeeman! Echt een fijn zachte spijkerstof.

5 likes

Oh top, die ga ik morgen halen! Dank voor de tip!

1 like

Ik vind bovenkleding van de Zara over het algemeen erg wijd vallen

2 likes

Ja die is fijn! Hebben wij ook, ideaal met drukkers en fijne stof idd. Er is ook een “jongens”variant trouwens die is donkerder van kleur en zonder franjes.

2 likes

Dat laatste jasje :heart_eyes: