Show je kinderaankopen

Ja heel fijn! Ik heb die met zwarte streepjes

5 likes

Mijn zoontjes zijn erg licht, bijna 1 en ze wegen 7.2/7.8 kilo. Ze kunnen beiden wel goed stevig en zelfstandig gaan zitten. Cb zei dat het gewicht minder belangrijk is, als het stoeltje maar goed aansluit en ze zelfstandig kunnen gaan zitten. We hebben stoeltjes van Yepp en dat past prima.

Jaaa die hangertjes hebben wij ook haha :raised_hands:t3:

1 like

Ooh die badjes zijn zo schattig! Ik zou hem zo kopen, alleen sloopt mijn labrador hem dan gelijk :joy:

1 like

Zwarte streepjes, verrassend :eyes::heart:

1 like

:black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart:

Oh ja. Gemiste kans dat rode hartje van mij ja

1 like

Omg :heart_eyes: waar is ie van?

Omg zo leuk. Zou er zelf zo inliggen.

2 likes

Ook te gebruiken in de winter is de reiswieg denk je? Ik vind ze echt superleuk namelijk dus dan ga ik even met mn man overleggen wat hij vindt.

2 likes

Geen aankoop, wel blij mee: boxkleed, gemaakt door mijn moeder.

38 likes

thanksss, love it! :heart_eyes:

1 like

Dit was het eerste pakje van mijn dochter :two_hearts: Valt klein was het enige wat ze paste in maat 50.

1 like

Wat toevallig, dit was ook het eerste pakje van mijn dochtertje. Was het aller eerste dat ik voor de baby kocht. En het valt inderdaad klein, vooral omdat er geen stretch in zit.

3 likes

Dit was ook het eerste pakje voor mijn baby :blush:

3 likes

Zo schattig dat veel meiden dat pakje hadden! Ik heb alleen het broekje ervan en dan met dat wolkenshirtje.
Zag net de nieuwe Prenatal collectie. Maar onze baby heeft echt al 3 keer zoveel kleding als ik dus ik probeer me in te houden haha.

Oehhh nieuwe Prénatal collectie??? :heart_eyes: :zipper_mouth_face:

De rechter schoentjes :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

En nog meer broeken maar staan niet online.
Ik wil het er niet over hebben. :joy:

15 likes

Hiervoor kom ik in dit topic! Heerlijk om te zien haha

1 like