Ja kruipen ook op … maar verschilt echt mega per broek vind ik
Jongens m’n miniland pop is binnen! Maar hij is wel echt heel mini hahaha!
Had m wel iets groter verwacht tbh:crazy_face:
Ik zou het wel doen. Heb zelf twee keer door een klein ongelukje een flinke hersenschudding, dus ben nu extra voorzichtig met hoofden.
We makkelijker meenemen dan die grote poppen die je normaal hebt🙈
Ja als het een echte loopfiets word ga ik me er in verdiepen. Ik denk qua driewieler dat die niet snel om gaat vallen
Mijne zou vandaag komen met UPS, maar is nu vanuit Denemarken in Frankrijk aangekomen.
Mijn Lindexbestelling is net binnen, zoooo leuk!!
En de shirts/rompers? Heb je vergelijkingsmateriaal
Hmm ik heb ook nog geen bericht gehad dus misschien is er bij mij ook wel iets niet op voorraad.
Ik heb net even teruggezocht en we hebben allebei het roze jurkje en bananenrompertje maar wel in andere maten.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, maar ik had eigenlijk ook niet verwacht dat ik het deze week al binnen zou kunnen krijgen.
Bij mij precies hetzelfde bericht! Ben heeel benieuwd
Ik heb een romper en shirt. Ik zal straks als ik klaar ben met koken ff foto maken
Edit:
Rompers 86-86:
T shirts en let op, shirt Zara rechts is maat 92 en links lindex 86!!!
Oei haha, ik heb ook maat 86 besteld, zal dan ook veel te groot zijn. Want ik heb ook shirts van zara in 80 en 86 en die zijn net goed
Dit is wel allemaal oude collectie van Zara, uit 2018. Toen viel het wel kleiner dan wat je de laatste tijd koopt
In vind 86 helemaal niet mega groot. Valt dit shirt niet gewoon erg klein van Zara. Ik ben vet zelfde shirt en vond hem wel wat breed maar best kort. Meer het model denk ik!
Ik heb vandaag een verzendbevestiging gehad!
Ik doelde ook op het erg klein vallen van het Zara shirt.
Ja zo schattig toch!
Het Europese jongetje!
Ja lekker standaard :’)… maar tot op heden reageert onze dreumes heel slecht op getinte mensen… Vraag me niet waarom.
Best lullig ook, want de vriend van m’n schoonzus is dus negroïde. En hij wordt echt helemaal leip dan… weten niet zo goed waarom …
Tot een paar maanden terug werd ie sws leip van poppen dus lang getwijfeld of we een pop zouden kopen. Bij babyzwemmen gebruiken ze poppen en hij ging dan altijd heel hard huilen en nee zeggen en wilde t water uit … een getinte pop leek me (voor nu) een stap te ver haha.
Terwijl ik dat wel altijd had bedacht, inclusief enzo. Voor een kind wat opgroeit in een boerendorp: leek me een goed idee
R krijgt binnenkort Juanita cadeau
Die van ons heet kleine C hehehe. Echte latina. D is helemaal gek op haar baby popje.