Show je kinderaankopen

Yup jouw C :slight_smile:

1 like

Oh zo genant, met mijn nichtje hetzelfde gehad. Echt krijsen en wijzen :expressionless: ging over rond de 3 jaar.

Het gaat dus over :crazy_face::see_no_evil:!
Ik snap ook niet waar het vandaan komt… :face_with_monocle:

Voor degene die achter het net hebben gevist met korting bij Lindex (ik dus), ze hebben nu weer tot 31 mei 25% korting.
Ik ga even een shoprondje doen vanmiddag denk ik :money_with_wings: :sweat_smile:

6 likes

Lindex bestelling is binnen! Heel tof, maar valt wel echt lang. Niet zozeer breed geloof ik, maar ze moeten nog wel even flink groeien willen ze er in passen.

3 likes

Yay! Mijn Lindex bestelling is net binnengekomen! Heel blij mee! Helaas nog niet zijn maat. Dus hij kan nog niet shinen in zn bananenromper :frowning_face:

Haha ja ik had ook al een outfit bedacht maar helaasch…

Het schoot al even door mijn hoofd om met de nieuwe kortingscode een maatje kleiner te bestellen… maar dat kan ik echt niet goedpraten voor mezelf :rofl:

1 like

Hier past Lindex wel. Heb ik zo’n reus dan :rofl:?

Wat een leuke stoffen! Waar is die met de bananen van? Denk meteen aan een bananenjurkje voor m’n aapje.

2 likes

Lindex outfit :blush:

29 likes

Die is leuk!!!

Zo zo zo mooie kwaliteit! Ga er zeker vaker bestellen alleen ben ik bang dat dit volgend jaar pas zal passen haha :’(

17 likes

Ik ging vandaag voor t eerst naar een babywinkel en was vooral totaal overdonderd en voelde me echt zo onwetend haha… hoe ga ik moeten beginnen aan al die spullen :grinning:

Wel op deze leuke dingetjes gestoten, als bulletjes mama kon ik 't niet laten liggen haha :rofl::rofl:

6 likes

Ze hebben zoiets in het geel in badstof nu bij Lindex! Heb ik net binnen

1 like

Kan je dit patroon doorsturen? Echt zo leuk!

Ik heb nog een wit stofje met roze dolfijnen liggen, dat lijkt me wel top voor mijn zoontje :smiley: ben ook niet vies van een vent met een paar ruffles hehe.

Bedankt ik ga hem opzoeken!

1 like

Oh wauw, gewoon jezelf geleerd in 2 weken?
Ze zijn echt heel leuk!

Ik heb hem in een duopack met een panterromper voor extra glamour :sunglasses: misschien hebben ze hem alleen samen

2 likes

Ik heb voor de korting besteld trouwens :unamused: