Ah ik had/heb geen voorkeur voor geslacht van de baby. Maar heb gewoon wel voorkeur voor baby kleding voor meisjes. Houd gewoon van die ruches en bloementjes en 50 tinten roze. En dan die sokjes erbij. En overal waar je kijkt is schattige meisjes kleding. Het is gewoon zo schattig en veel keus.
Kan er een algemene regel komen dat de winkel erbij plaatst
Ik moét dit namelijk
Same haha
Ik heb dat dus precies andersom nu. Het maakt me echt niks uit of we een jongen of meisje krijgen, maar het lijkt me zo leuk om nu voor een jongetje ipv een meisje te kunnen shoppen. En omg gezien onze baby waarschijnlijk voor de kerst wordt geboren zo’n lief, klein, schattig en fout rompertje met een gilletje en strikje erop geprint.
en @Fishing
Is van Onze Nieuwe Winkel. Maar be quick want sinds la Boomsma ze postte zijn ze gewoon bijna niet meer te verkrijgen. Echt zo debiel hoe dat werkt haha.
Is dat voor als ze zelf fietst of ook in het fietsstoeltje?
Gewoon even uit interesse, we hebben zelf ook 1 liggen namelijk. Maar vergeet hem steeds op te doen als we gaan fietsen. Terwijl we hem juist hebben omdat ik het zo belangrijk vond…
Wij doen onze baby ook bij het stoeltje een helm op. Ben te bang dat de fiets valt of we een tik krijgen van een autodeur ofzo, een kleine klap is zo gemaakt.
Ik wil dit voor mezelf!
Heb de puckababy vierseizoenen slaapzak in de aanbieding gekocht, thanks @ degene die dat gisteren tipte.
En de loopy links, thanks @bathwater!
Superleuk dat het meteen een hit was! Ben benieuwd hoeveel Forum Freddies er inmiddels zijn.
Wij zetten altijd een fietshelm op in het fietsstoeltje. Maar merk ook dat onze families dat maar overdreven vinden.
en @morange
Ah aan het fietsstuur is ook wel een goede inderdaad. Maar als ik ook heel eerlijk ben, moet ik het helmpje ook nog even goed afstellen. Dat was drama de laatste keer, had mevrouw geen zin in haha.
Klusje voor dit weekend! Helm ligt al een dikke 2 maanden ongebruikt in de kast…
Wij hebben al meerdere keren een velletje ertussen gehad. Echt zo sneu, hij wil hem ook niet meer op. Ik probeer het elke keer en met afleiding lukt het soms wel. Het geeft toch een veiliger gevoel.
Zou je kunnen kijken naar iets met panterprint in 80? Broekjes heb ik al, maar bv een truitje, jurkje of romper met ruches vind ik mooi. Als t niet lukt, no problem!
Ja ik word altijd zo blij van dit soort koopjes. Eventjes een schuurpapiertje er over want paar stempelvlekken er op, en dan kunnen ze klapperen met de deurtjes straks
Superlief!
Onze helm heeft een soort flapje aan de onderkant van de sluiting zodat er geen velletje tussen kan, dat is dus wel heel fijn haha. Snap dat je geen zin meer hebt als je er al een stukje babykin tussen hebt gehad.
Woooow ik kwam deze panterromper net tegen in de plaatselijke kinderconceptstore. 35€