Show je kinderaankopen

Whoa, dat is nog eens een goede deal!

1 like

Misschien kun je om verzendkosten te besparen je schoonouders met camper uitnodigen! Kunnen die het op de terugweg in NL verzenden :joy:

14 likes

Jammer dat je geen aandelen in Lamaze hebt!

1 like

Van Zsilt, veel te duur, maar ja van gerecycled plastic en ik was geinfluenced.

11 likes

Deze rib bags in het beige en zwart, ze passen perfect om de kinderwagen :partying_face:. Hetzelfde idee als de mombags van S.tudioNoos, maar dan 2 voor 29,95 i.p.v. 1 voor 50 :grimacing:

Ze zijn van G.ymdaily (zonder puntje)

12 likes

Ben bang dat dat dropshipping is en van Aliexpress komt :grimacing:

Edit: Ja, gevonden

Onze helm heeft ook zo’n flapje en toch kreeg mijn vriend het laatst in de winkel met passen voor elkaar het velletje van de kin erin te krijgen. En denken dat L huilt omdat hij het passen niet leuk vindt.

2 likes

Ah oke, ik kijk nooit op Ali dus had geen idee!

Ja het is een heel gemeen wereldje. Bijna alle advertenties die voorbij komen op instagram zijn dropshipping. Zelfs spullen van verkopers op bol.com komen regelmatig van Ali

2 likes

Volgende keer even goed op letten! Al maakt dus de prijs in dit geval nog niet heel veel verschil…

Heb je m al binnen? Die van Ali ruikt naar vis volgens de reviews :face_with_hand_over_mouth:

Ik heb hem besteld en alleen foto’s gekeken van de reviews. Haha ik ben benieuwd of die stinkt.

1 like

Ik ben ook benieuwd haha

1 like

Een effen katoenen stof met 2 knoopjes voorop? Denk 7-8 euro max

1 like

Voor de mensen die modu dreamer bouwset hebben. Welk pakket hebben jullie gekocht en het is foam of niet. Is het makkelijk stuk te bijten of dat er tandjes in komen staan ?

Hahaha nee absoluut niet! Had ze een dag later al binnen, snelle levering! Ben er wel echt heel blij mee want voor onze Dubatti zijn ze echt perfect.

1 like

Vanavond begint de Zara sale!

15 likes

Oehhh ik ga mn wekker zetten!!

Alsof S nog niet genoeg heeft…

Oehh er staat zelf al bij wat er in de sale is!

1 like

En je kan het in je mandje doen! Vind ook dat er echt veel maten nog zijn.

1 like

Oh my.
Ik heb altijd zoveel issues met de maten bij Zara.
Maarja kan dit niet weerstaan vrees ik :joy: