Heel gek. Een setje die ik vanmiddag in mijn winkelmand had gedaan voor de twins, die echt onder de SALE stond en ineens uitverkocht zou zijn, staat nu weer voor de volle pond onder de gewone collectie? Lokkertjes?
Najaaa, heb vanmorgen die hele site van boven tot onder bekeken en m’n mandje gevuld, nu ALLES uitverkocht! Whehhh!
Hoe kan het dat alles al uitverkocht was om stipt 21.00?? Wat stom zeg.
20.50 was alles al uitverkocht.
Nu twijfel ik ook om morgen naar de winkel te gaan. Maar vind de sale bij de zara altijd zo verschrikkelijk. Denk er nog even overna…
Ik heb nog wel dit regenjasje bemachtigd.
Zegt m’n man net, euhh waarom heeft ze een regenjas nodig, ze kan nog helemaal niet lopen en met de kinderwagen ga je niet in de regen lopen. Lekker zinloze aankoop, maar het was een soort troost voor al die andere uitverkochte spulletjes.
Echt balen van de 16 dingen in m’n mandje waren er nog maar 2 over. Uiteindelijk nog 2 blazers erbij en voor zoontje alleen een paar sokken.
Omdat ze toch een jas nodig heeft En hoe ideaal dat als je dan wel een keer in de regen loopt ze niet meteen zeiknat wordt
Hehe, thanks, zo is het . Mijn aankoop wordt hier helemaal belachelijk gemaakt, nu zegt hij, kijk het regent! Leg N. buiten in haar regenjas!
Als die hetzelfde is als de blauwe, valt hij juist groot Ben je vast voorbereid haha.
Hier ook alles al weg, sommige artikelen zijn compleet uitverkocht. Ik vind het knap. En nep, vooral nep.
Maar, toen gelde de korting toch nog helemaal niet?
Haha lag te schudden van het lachen.
En dan vraagt m’n vriend ‘waarom moet je lachen?’ Hoe leg ik dit uit?
Ze lijken weer items toe te voegen bij Zara …
Babybpark had 15%korting op kinderstoelen oa stokke dus heb de babyset met babykussen en eetblad gekocht. En omdat ze nu meer goed gaat eten ook goed dinersetje, roze liewood setje van de kat met slabbers. Zo lang wil ik die al bestellen
Bij elkaar telt het toch wel weer op.
Jawel
Alleen nog wat gescoord voor die grote van ons. Even wat luchtige broekjes voor de zomer en een tuinbroek voor alvast in het voren.
Fuck de Zara. Ik wilde eerst nog naar de winkel gaan vandaag maar daar heb ik niet eens meer zin in. Gun ze mijn centen niet meer op dit moment.