Hier net zo hoor. Heel af en toe zit er wat leuks tussen.
Ik las in een Facebook groep dat het om 20:45 al online stond in plaats van 21:00
Ik heb er ook niks mee, hoor. Koop er voor mezelf ook nooit wat. Zelfde met H&M.
Geef mij de HEMA maar
De sale is wel echt 40-50% haha
Was er gisteravond helemaal klaar mee maar een paar dingetjes hadden ze vanochtend wel weer dus dit nog besteld, de trenchcoat I canttttt. Ik hoop dat een van de topjes goed passen over 1.5m DAN WORDT ZE 1 WAT
Ik vind het superleuk maar ben er een beetje te gierig voor . Nu in de sale dacht ik Yes maar alles was al weg… Dus ik ga maar weer op good old vinted struinen voor kleine B.
Ik ben afgelopen zaterdag wel goed geslaagd op de lapjesmarkt waar m’n moeder zara-achtige jurkjes met bloomers van gaat maken met een patroon van Etsy, ben benieuwd!
Lief van je moeder! Wil je delen welk patroon? Ben al een tijdje op zoek naar een patroon voor een jurkje maar alles is net niet wat ik zoek.
Ik ben zo blij met haar inderdaad! Ze heeft al dekentjes en bijtringen gehaakt, een babynestje gemaakt en nu dus kleertjes
Dit is het patroon ik heb hem vooral gekozen omdat je er verschillende dingen mee kunt maken en hij tot 10 jaar te gebruiken is.
Deze vond ik ook leuk en ga ik misschien ook nog kopen als de pakjes een beetje leuk lukken met het andere patroon!
Tweedehands box voor 15€
Jollein wat gesponsord…
Draagconsult gehad vandaag, en deze geweven doek gekozen!
Verder heb ik echt helemaal niet opeens veel zin om dingen voor de baby te kopen hoor haha
Jij bent ook Vlaams he? Hoe heb je de draagconsulente gevonden?
Wil ook nog heel graag een draagconsult maar heb niet echt een idee waar ik iemand moet gaan zoeken.
En wat een mooie doek! + dekentjes en volgens mij heb ik hetzelfde park. Kostte €100 nieuw dus mooie deal heb je
Wow, echt een hele mooie doek!
Wauw wat een mooie doek!!!
En de boxmobiel past perfect bij je plaatje haha.
Raad eens wie er toch nog het kasjmier Zara pakje heeft kunnen veroveren
Must have! Heb je een linkje? Krijg ze niet gevonden
Ja klopt! Ik heb er eentje gekocht bij Blabloom, veel van de mensen die daar werken zijn draagconsulent en da’s toevallig niet ver van bij ons.
Je kan ook op deze website zoeken: https://www.draagconsulenten.be/. Had hier eens naar iemand gemaild (dat ik misschien alsnog ga doen om de knoop echt goed onder de knie te krijgen, en ze doen dan na de geboorte nog een kort consult om te kijken of je baby ook goed zit in de doek), kost meestal ongeveer €50 voor 1 soort knoop te leren + terugkommoment!
Iemand trouwens een idee voor goede babysandalen maat 19 met dichte neus? Baby loopt maar kruipt ook nog dus dat lijkt me fijner voor de tenen