Bij de kruidvat in Eindhoven centrum lagen nog genoeg Freddies! Ik heb er ook eentje meegenomen (vooral niet voorbarig want de baby wordt pas volgend jaar geboren)
Hier ook een freddie in huis gehaald!! Baby (3 maanden) is er helemaal gek op
Ik was op zoek naar leuke rompers die ze op vakantie aan kunnen met alleen een broekje er over en ben onwijs goed geslaagd bij Wibra!
Ja ik loop daar eigenlijk nooit binnen maar was echt blij verrast!
Schattig! Die met die kersjes heb ik ook.
Oooh wat leuk! Hier is de wibra zo kak, al die kleding hangt zo rommelig en onlogisch, kan daar echt nooit wat vinden/slagen terwijl ik dan nu weer denk toch maar weer gaan kijken.
Ja het is niet per sé lekker winkelen idd
Ohh wat een schattige rompertjes!! Ik ga ook eens kijken, nog nooit bij de Wibra geweest voor babykleren.
Zo leuk om al jullie Freddies te zien.
Ik denk dat Freddie het leukst is omdat:
- hij makkelijk aan ringen etc te klikken is
- hij een subtiel belletje heeft
- hij spiegeltjes en een piepding op zijn vleugels heeft
- hij zowel fellere kleuren als zwart-wit heeft
- er patroontjes op zijn vleugels staan
- hij grijp-/bijtringen heeft
- hij zachte pootjes heeft waar je lekker aan kan friemelen
- hij een zakje heeft waarin je een bijtring kan stoppen
- hij lekker knispert
Voor mijn kind de ideale combi van dingen die baby’s leuk vinden, meer dan andere Lamaze-speelgoed.
Edit; helaas heb ik geen aandelen in Lamaze. Maar ik vind het wel heel leuk dat na de Satisfyer en wimperserum Freddie een forumtrend is.
Dit wanstaltige ding maar ze lag er net al heel lief op te spelen en je kunt hem heel plat opvouwen dus dan moet het maar hè! Alles voor de baby . Gelukkig komt Freddie ook vrijdag binnen die matcht er leuk bij.
Dat flapje op zijn vleugels, ik heb er een pijl bij gezet. Het rode bijtding dat aan het gele koordje hangt kan je daar in stoppen. Vond J mateloos interessant.
Ja het lijkt erop dat Freddie qua kleurtjes en patroontjes een metamorfose heeft ondergaan!
‘Mijne’ is uit oktober 2018.
Zit daar in het blauwe zakje rechts ook een bijtring? J vond die zo fijn om op te kauwen.
Als ik nu iemand zie lopen in de stad of zo met een Freddie in de buggy of kinderwagen ga ik me afvragen welke FF’er het is.
Eh, ja nooit aan anticonceptie begonnen na de bevalling. Ja dat had kunnen betekenen dat er 2 in 1 jaar waren gekomen. Jep.
Wij ook! Hoewel ik het zwanger zijn niet mis gaat het al heel vaak over de tweede en als we iets duurs kopen voor de baby is het ach de volgende heeft er ook weer plezier van . Ik vind het gewoon zo leuk en het lijkt me heel leuk als ze straks een broertje of zusje heeft met niet zoveel leeftijdsverschil. Ik wil in ieder geval 9 maanden wachten en ik wil heel graag skiën deze februari maar wie weet daarna…
Zo leuk om te lezen!
Ik weet niet of ik deze slechte start snel verwerkt heb maar wij praten ook echt vaak over ‘de volgende’. Terwijl we voorheen altijd riepen dat één ook helemaal prima was. Nu weet ik wel dat ik nog 10000 keer van gedachten kan veranderen maar het lijkt me heel moeilijk om nooit meer een ‘normale’ zwangerschap mee te maken. En ik zou ook heel graag nog eens willen bevallen, denk ik. De komende maanden/jaren maar eens overwegen of het ouder zijn ons ook bevalt haha
Ik heb ook Freddie gekocht en nog eens twee voor andere forum zustermoeders, haha. N. (4,5 maand) vindt het een super leuk ding hoewel ze alles wel in haar mond steekt en dus ook de vleugels van Freddie, maar hier lijkt het ook een hit!
Waar is dit van???