Ik gok Hema
HEMA idd!
Ietsje!
Hij heeft vanachter besloten dat drinken toch wel oké is … en na 3 flessen mamamelk (hadden we nog in de vriezer bewaard voor als ie ziek zou worden) knapte ie langzaam op…
Ging ook af en toe zitten op de bank ipv alleen maar liggen en heeft zélfs wat fruit gegeten !
Hopelijk zet dit door!!
Ohh heerlijk als ze zo beginnen te lachen he .
Ik heb na mijn bevalling en kraamtijd (en de 10 weken daarna) geroepen dat er echt nooit een 2e bijkomt omdat ik het allemaal zo zwaar vond. Vond de eerste weken echt overleven. Maar nu ben ik eigenlijk totaal omgedraaid qua gedachtes (baby is nu 3 mnd)? Kan niet wachten tot er een tweede bijkomt, ik mis het zwanger zijn zo erg ook en nu achteraf heb ik het gevoel dat de eerste paar weken toch zo erg niet waren? Zo gek hoe snel je dat kan vergeten terwijl ik op dat moment dacht dat ‘de ellende’ nooit zou eindigen.
Ik had de laatste Freddy.
Man en ik vinden ‘m beide echt af-zichtelijk
“WAT is dat!?”
“Eh… Freddy de vuurvlieg. Echt musthave voor elke baby…”
“Kon dat niet anders?”
Nee
Wonen er geen FF’ers in jouw dorp?
Maar zonder gekheid; Freddie was één van de beste aankopen voor J.
Ik vraag me nu af wie er in mijn muizendorp woont die op Freddy is afgestormd
Hier doet de vlinder van playgro het ook heel goed! Ze zijn zo snel blij
Deze in de outlet, omdat boef en boef hebben besloten mijn leven nog ondragelijker te maken en te gaan lopen beide. Een andere kant op wel te verstaan. Mijn volgende aankopen worden waarschijnlijk van die tuigjes.
En het grote kind maakte me trots door deze zelf te kiezen.
Alledrie echt heel tof! Welk merk zijn die van de jongens?
Shoes me. Er zit hier een outlet dus alles voor 20/30 euro. Dus je moet weer hier heen komen
Alleen als we de kinderen bij T achter kunnen laten
Grote T of kleine T?
Maakt me niet uit eigenlijk
Ik twijfel. 56 of 62. Misschien is 62 handiger omdat ze die maat heeft als het minder heet is.
Haha lekker zo’n man die zegt doe beiden. Het kan ook huist dat ze straks ineens heel hard door een maat gaat. Als je al veel in 56 hebt zou ik 62 doen.
Het is met zulke kleintjes zo lastig inschatten. J was een flinke baby en in onze familie zijn de mensen lang en baby’s vrijwel allemaal groot.
Ik kocht regelmatig kleertjes vooruit, maar zat er weleens naast qua maat. Dan groeide ze toch minder snel of juist sneller dan ik verwachtte.
Nu heeft J 92/98 en gaat het gelukkig veel minder snel.
Gaat hard hè? Aan de ene kant werd ik er heel weemoedig van (" ze past haar geboortepakje niet meer!!!1!"), aan de andere kant: shoppennnnnn!