Nesteldrang is een raaaaar iets. Ik kon gewoon ‘s nachts wakker worden en dan moest er iets gedaan worden.
Ik wou dat die nesteldrang voor altijd bleef
Haha ja mijn huis is nog nooit zo schoon geweest als toen.
Ik ben zelfs mijn boxspring uit elkaar gaan halen en alle onderdelen uitgebreid gaan stofzuigen. Ook alle hydrofiele doeken werden zorgvuldig gestreken voordat ze de kast in gingen.
Helaas is mijn huis nu weer een zwijnenstal.
Echt he . Dan zou het huis altijd spik en span zijn.
@Lilo Echt he, de gekste dingen bedenk je.
@Qwerty123 Jaa en het geeft echt wel rust de laatste weken als je er gewoon klaar voor bent. Want door die gekke hormonen kan je je echt druk maken om kleine dingen
Vanaf welke leeftijd zijn dit leuke boeken?
Heb je wel de selected items geselecteerd?
Ach K. had gisteren een roze korte broek aan en een wit top met roze broderie erop en werd een jongen genoemd door een oudere dame
Ik vind het ook prima kunnen!
@Mhysa ik zou ook zeggen unisex! Leuk jasje.
Mango heeft sowieso leuke dingen vind ik al valt het wel heel klein, heb meteen ook maar wat besteld
Stom, gewoon aantrekken wat je leuk vindt hoor!
Hier was deze week iemand over de vloer voor de CV-ketel en die wenste ons veel geluk met ons prinsje. N droeg een roestbruin shirtje en wit broekje. En toen ik zei dat ze een meisje is, antwoordde hij iets als ‘oh, tja, kleding die je cadeau hebt gekregen moet je ook aantrekken natuurlijk.’ Euhm nee? Ik heb dit gewoon zelf gekocht? Ik houd gewoon niet van roze haha
Hahaha wat een aannames. Ons meisje wordt ook vaak voor een jongen aangezien. Ik hou gewoon veel van blauw en niet van roze
Hahaha ja even dubbel check. Zal dus wel wat voor mij zijn.
H&M is ook niet meer wat het geweest is hè. Echt overal moet iets opstaan. En laat ik dat nu persoonlijk echt verschrikkelijk vinden.
Een tractor
Een dino
Lego poppetjes
Hele dierentuinen.
Ga weg! Ik wil basics en strepen hahaha.
Jeetje wat slecht, kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent!
Heb je al naar een klantenservice manager oid gevraagd? Het is niet jouw probleem dat het zo lang duurt, dan sturen ze maar een nieuwe wagen en laten ze de oude door een koerier bij je ophalen. Kunnen ze zelf op de nieuwe wielen wachten.
Als je baby iets te vroeg komt zit je zonder wagen en heb je ook geen tijd meer om hier achteraan te gaan. Ik ben zelf echt mega (lees: veel te) geduldig maar hier zou ik echt kwaad van worden. Zou m’n vriend laten bellen en dan komen ze er niet vanaf met een smoesje haha, wat die allemaal voor elkaar krijgt is niet te geloven.
Succes! Hoop dat het snel geregeld wordt.
Jemig wat een gedoe! Wij hebben iets soortgelijks meegemaakt met het bedje, moest er steeds achteraan bellen en dan hadden ze (andere winkel) geen idee. Eind februari besteld en eind mei nog geen bedje. Uiteindelijk hielp het hier wel om boos te worden en half jankend te zeggen dat je iets ruim op tijd besteld (levertijd was toen 6-7 weken) en nu dadelijk met een kind zot zonder bed om in te slapen. En dat ik inmiddels echt op knappen stond. (Was niet helemaal waar, beviel begin juli). Maar toen was het erineens binnen anderhalve week.
Is de wagen elders op voorraad? Dan misschien gewoon retourneren, geld terug en elders aanschaffen?
En als je nou “gewoon” bij hen een nieuwe besteld?
Heb je die andere al retour gedaan? Dat je naar de winkel gaat en zegt: jo hier. Retour.
als je dan bevallen bent dan zoeken we dan naar een oplossing
Que?!?!??? Je zou van mensen die werken in de ‘babywereld’ toch wat meer begrip verwachten. Jezus wat een achterlijk antwoord, ik word er zelfs kwaad van en het is niet eens mijn wagen haha!
Jezus wat een slechte service! Ik zou ook echt zo boos worden. Ik zou gewoon naar de winkel gaan, de oude meenemen en niet weg gaan voordat je een nieuwe mee krijgt. Hoop dat het snel gefixed wordt voor je!
Jemig wat een achterlijk bedrijf! Ik weet bij deze vast waar ik niks ga kopen voor baby 2.
Ben je lid vd consumentenbond? Of anders via je rechtsbijstaan? Zij komen niet na wat je van ze mag verwachten hoor, namelijk een wagen die werkt. En dat al maanden lang, ze zijn echt zwaar in gebreke. Op de site van de consumentenbond vind je daar wel wat info over en voorbeeldbrieven, maar ik zou beginnen met ze via mail in gebreke stellen.
Edit: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/voorbeeldbrieven/overzicht zie bv onder garantie en reparatie , zij hebben jou gewoon een slecht product geleverd en het na 3 maanden nog niet opgelost! En als je ff zoekt op hun site vindt je wel meer info waar je ze mee om de oren kan slaan (veel van dit soort bedrijven luisteren ineens wel als je met dit soort “officiele” mails en brieven aankomt).