Show je kinderaankopen

Wat een kutbedrijf!

Heb je alles zwart op wit? Datum van eerste mailcontact, evt. datum op je telefoonrekening van eerste telefonisch contact?
Binnen 14 dagen retour is onzin. Je wilt het niet ruilen of retourneren, maar het is defect. Dan maakt die 14 dagen niks uit. Is er een garantie? Anders via de fabrikant proberen misschien?
Heel slechte service, hopelijk is er snel een oplossing!

Wat een rot bedrijf. Soms reageren ze sneller op facebook.
Ik zou naar wat hierboven is gezegd door @Suikerklontje kijken.

2 likes

Ohja dat is ook nog een goede, openbaar op social media! En dan als ze vragen het in DM te regelen wel weer even openbaar reageren :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Haha ja openbaar reageren kan vaak opeens veeeel meer.

1 like

Dat is echt bullshit van ze hoor (sorry wordt er zelf ook een beetje kwaad van). Je wilt het niet retourneren, je wilt een product dat werkt en blijkbaar krijgen ze dat niet opgelost Wat je misschien nog kunt proberen: met joolz zelf contact opnemen? Is van oorsprong iig een Nederlands bedrijf. Die zullen wel naar de reseller wijzen, maar gezien zij zeggen dat de wielen via hun komen…

1 like

Wooow. Echt niet oké! Ook helemaal niet wat ik gewend ben van hen (of naja, wat ik hoor van anderen), wat een ellende man. Snap dat je uit je vel springt hoor, zou ik ook doen. En ook aan de telefoon woest worden, wat een gelul zeg. Ik heb zelf ook nog nooit meegemaakt/gehoord dat Joolz zo moeilijk zou zijn met nalevering/vervanging, dus dat lijkt me dikke onzin.

Ik zou ze benaderen via social media en je beklag doen, daar reageren bedrijven regelmatig veel eerder op. Ze willen immers geen negatieve publiciteit (ik ben wel eens gevraagd mijn oorspronkelijke bericht te verwijderen omdat het issue opgelost was).

En ik zou Joolz zelf benaderen en aangeven dat van Asten beweerd dat zij hun afspraken niet nakomen (want dat zeggen ze indirect, gezien hoe lang het duurt). En dan kijken wat zij er over te zeggen hebben, al is het alleen maar om weer meer munitie te hebben richting van Asten.

2 likes

Maar… wat kunnen ze dan WEL doen? :crazy_face:
Als een nieuwe niet kan. Ophalen niet. Terug brengen niet?

Brand bericht op Facebook, openbaar, doet soms wonderen. Lekker ordinair wellicht. Maarja. Soms vragen ze er om he

1 like

Ik zou ook zeker nog benoemen dat de retourtermijn van 14 dagen niet geldt omdat het om een defect gaat.

Pfff, wat een gedoe dat je je hier nu druk om moet maken hè.

3 likes

Kan je Joolz niet via social benaderen? Ik ben echt hele goede service van hen gewend. Sowieso is van Asten in gebreke en zou ik de situatie direct aan de rechtsbijstand voorleggen. Hier hoor je je in deze periode van je zwangerschap niet mee bezig te houden… Hoop dat het snel opgelost is :crossed_fingers:

1 like

@Superkonijn Succes! Het is mega kut maar houd vol, je staat echt in je recht en hun verhaal over die 14 dagen is bullshit.

1 like

Ja ze officieel in gebreke stellen en ze de keuze geven tussen het oplossen voor aanstaande vrijdag of de koop ontbinden.
Dit slaat echt nergens op en je wordt ongelooflijk aan het lijntje gehouden… dan nemen ze zelf die kapotte wagen terug en gaan ze zelf op de juiste wielen wachten

Edit: ik zou geen contact met Joolz zoeken omdat je geen overeenkomst met hun hebt, ik zoj het harder spelen tegen Van asten.

1 like

Moest 'm gewoon hebben. Ga nu denk ik wel onze andere Artipoppe verkopen anders kan ik het niet goedpraten naar mezelf haha. (Alhoewel, baby #2 op komst dus 2 draagzakken is super logisch toch??)

26 likes

Ik wil het eigenlijk niet meer uitspreken of denken haha, maar eh kuch450kuch :see_no_evil: :sob: :sob:. Veel te duur natuurlijk, maar als ik ergens mijn zinnen dusdanig op gezet heb moét ik het hebben.

Hij was trouwens binnen een kwartier helemaal sold out, niet normaal.

1 like

Wat een verschrikkelijke service @Superkonijn.
Wat rot dat je je hier nu mee bezig moet houden!

1 like

Pff ik vind het echt bizar dat ze zo met je omgaan hoor. Ze zouden eens moeten weten dat hier tientallen vrouwen die zwanger zijn of jonge kinderen hebben dit mee krijgen :sweat_smile: dan zouden ze denk ik wel iets harder hun best hebben gedaan voor nieuwe wielen

1 like

Ik ben maar op de groei gaan kopen anders kan ze al haar kleding niet aan.

11 likes

You rock! En nu de rest vd dag lekker rustig aandoen :kissing_heart:

1 like

Haha neee dat moeten we niet hebben hoor. Even lekker op de bank gaan liggen en proberen tot rust te komen, het komt allemaal goed

1 like

H&m!

1 like

Nee hij is alleen online verkrijgbaar! Ik weet niet hoe ik linkje kopieer vanuit de app maar als je zoekt op ‘teddy jack’ is het het eerste resultaat. Is er ook in het roze en groen.

2 likes