Wow prachtig, maar zoveel geld voor een draagzak
Ik ben misschien echt een aso hoor, maar ik had er naar toe gereden met die kinderwagen en die zo naar binnen getieft en mega stennis geschopt op een drukke zaterdag middag. Uiteraard we even van te voren bellen of ze hem op voorraad hebben en apart laten leggen. Zodat ze die smoes niet kunnen gebruiken. Dan regelen hun het maar met Joolz, niet jou probleem. Blijf echt net zo lang tot ik die andere mee krijg en anders bellen ze de politie maar.
Heel mooi! Zo jammer dat mijn baby de draagzak verschrikkelijk vindt, vind die Artipoppe draagzakken echt fantastisch.
Snap ik. Totaal geen tactische zet zo. Vraag me af hoe groot de oplage was als het serieus binnen een kwartier uitverkocht was.
@Lilo Aah wat balen! Ook draagdoeken? Misschien zit dat nog wel iets lekkerder voor le bebe.
Aaah dat is lief van hem! Ik zou ze trouwend morgen einde ochtend bellen, einde dag is er weer een dag voorbij namelijk dan hebben ze morgenmiddag nog de kans wat te regelen
Voor een bruiloft die we hadden, stond heel leuk, glimt een beetje
Allemaal Zara
H&M
Deze gekocht want haar andere Nikes zijn ook zo ademend, handig voor de zomer, maar ze worden wat krap. Volgens mij gaat Nike van 22 naar 23,5? Ik kon nergens maat 23 vinden. Maargoed 23,5 is dus echt veeeel te groot dus deze zijn voor ooit.
Voor haar verjaardag
Helaas niet Is alleen maar krijsen haha… zo jammer, lijkt me zo gezellig mn babytje lekker tegen me aangedrukt.
Leukkk waarvan is het regenboog broekje?
Van de webshop By Dreutel!
Mag ik hier iets posten dat ik zoek?
Ik vond een romper van Jollein heel leuk, maar ik durfde 'm niet te kopen voor ik zwanger was… en nu ik weet dat we een meisje krijgen ben ik bereid 1 uitzondering te maken op geen roze omdat ik 'm zo leuk vind, maar nu vind ik 'm natuurlijk nergens, tenzij in grotere maatjes (voorkeur voor de 50/56).
Moest iemand deze hebben en wegdoen, ik koop 'm graag over!
Er zit hier in mijn stad een winkel die opheffingsuitverkoop van Jollein heeft. Ik kan morgen wel even voor je kijken. Mijn moeder heeft er een shirt voor mijn baby gehaald en dat shirtje was 3,50. Dus ik denk dat de verzendkosten duurder worden dan de romper zelf, maar t blijft n klein prijsje. Wat vind je daarvan?
Ooh dat zou heel lief zijn! Bedankt alvast
Geen probleem hoor, ik moet toch de stad nog even in. Ik laat het weten! (En ik wil hem zelf ook voor mijn meisje)
Ik heb ‘m in het zwart en roze in maat 50/56 voor onze tweeling, die eigenlijk ieder moment geboren kan worden. Wanneer verwacht jij te bevallen? Mocht dat nog even duren, dan wil ik me over een maandje of 2/3 best doorverkopen.
In dit soort situaties gooi ik het altijd maar gewoon op hun Facebook als je dat hebt. Is echt heel stom, maar dan ineens is het zichtbaar en nadelig voor het bedrijf en is het meestal heel snel opgelost…
Edit : spuit elfelientje, sorry!
Hahaha, je lijkt wel een tokkie maar het is meestal wel effectief. Want als jij daar staat me je splinternieuwe kinderwagen in doos van €1000+ die kapot is en hun weigeren iets te doen gaan die andere klanten ook wel flink twijfelen. Vooral als je bij de kassa staat en iedereen het mee krijgt. Vind het gewoon een rare situatie, ze horen haar gewoon een nieuwe te geven en het zelf te regelen met Joolz.
@Sambal ah yes, hopen dat ze die hier ook hebben.