Show je kinderaankopen

Oooeh dat broekje😍

3 likes

Ook een heel lekker dun stofje!

1 like

J-A!

1 like

De code werkt helaas niet bij mij

Haatbandjes :joy:

Sorry ik ben 6 jaar oud en dacht meteen aan van die aanvoerdersbanden in de voetbal maar dan met hakenkruizen / racistische leuzen er op.

3 likes

Ja dat draagt mijn baby graag! :joy:

Leukkkk wij hebben de staande giraffe en die aan de muur ook. :sunglasses:

1 like

Heeel leuk, die maan is echt mooi :heart_eyes: en ik vind het helemaal niet zo wit, mooi in balans juist!

1 like

Wat mooi! Die maan en die greepjes zijn leuk.
Kleedje hebben wij ook. Baby flapt die nu omhoog om eronder te kijken en volgt met haar vinger de structuur en lijntjes dus ook nog leuk om mee te spelen!

1 like

Heel leuk! Lekker rustige omgeving. Wij hebben dit knuffeltje gekregen 4692337 van mn zus en L is er helemaal gek op. Is haar knuffeltje voor slapengaan. Zodra ze die ziet is het meteen haar neusje erin en slapen :blush:

Edit: heb ook meteen een 2e gekocht en dat komt heeel goed van pas!

4 likes

Is van diinglisar wild. Weet alleen niet waar ze het verkopen. Ik had het toen (1 jaar geleden) bij de d.a. gekocht.

1 like

Gaaf! En die maan :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ah wat mooi :heart_eyes: vanwaar heb je de Wandrekjes?

1 like

Aaaah daarom vond ik ze niet :grinning::grinning: dankjewel!

@Oprah ah ook zo leuk! Die kast wil ik ook als commode :grinning:

2 likes

Leuk! Waar zijn die dierenkoppen van? Deze zien er mooi uit, vind sommige ook zo “cheap” eruit zien.

1 like

Super leuk kamertje! Waar komt de commode vandaan?

1 like

@Superkonijn @Oprah @Alanna :smirk:

Super origineel zijn we allemaal hahaha
Edit: styling was op deze foto’s nog niet compleet haha. Ziet er nu anders uit en we hebben nog plankje boven de commode etc

14 likes

Hahaha ja joh een lekkere hamlap hangt eraan. :joy:

1 like

Ik ben op zoek naar een mooi Box kleed in 85x100… lijkt zo wat onmogelijk…? We hadden/hebben dr 1 van koeka maar daar speelt onze zoon veel op, op de grond en ook buiten dusss die wil ik eigenlijk niet meer in de box terug leggen… Maar koeka heeft die maat ook niet meer :frowning:

Ja ik ben nu maar beetje naar handgemaakt opzoek? Want die van baby’s only die ik tegenkom zijn ook gewoon 80€ :crazy_face:
En wil eigenlijk gewoon wat neutraals ofzo :see_no_evil:

1 like