&’ik vraag me nu ook af in hoeverre een 5cm te klein of te groot kleed uit zou maken?
Nee joh dat kan best! Onze box is 88cm breed geloof ik en ik heb er zo’n Koeka van 80cm in liggen!
Ja 80x100 is standaard geloof ik!!
Daar zijn er genoeg van…
Bij T was onze box sws een vergaarbak van speelgoed en de maxicosi en babygym … kind lag er 4 misschien 5x in
… maar met al een dreumes/peuter in huis kan ik me voorstellen dat je het toch sneller gebruikt…
Ben je handig met de naaimachine? Of ken je iemand die er handig mee is? Mijn moeder heeft een boxkleed gemaakt. Vulling van een oud dekbed, is heel mooi geworden en was niet moeilijk.
Fantastische bedjes!!
Jaa wel handig maar ook lui …
Haha ik moet nu nog soort van 24/5 werken tot m’n verlof, dan een week op vakantie en dan 37.5wk zwanger … dus ik heb 0 fut om maar te denken aan de naaimachine
…
Voor T heb ik zelfs baby kleertjes gemaakt , maar… deze kiddo moet het met gekocht doen denk ik
Haha ik had mijn (gedeelte van) babykamer al gepost afgelopen week in een ander topic maar hier nog maar eens.
Zo blij mee!
En deze aankopen net nog gedaan :
Tof behang!
Wauw! Mooie kamer. Dat behang
Heel mooi! Is dat maantje een lampje? En zo ja, waar is die van?
Thanks!! Ja is idd een lampje, hij is van little lovely company en volgens mij is dat ook bij Etos verkrijgbaar !
Dankje!! Liewood!
Wat een leuk gordijn!!
Super leuke kamertjes allemaal! Heel leuk die gordijntjes @Paardenmeisje en prachtig behang @DonnieDarko en wat een gave bedjes @pepe, toffe kleur!
Ik krijg helemaal zin om weer een babykamer in te richten Bij ons wordt het nu juist een peuterkamer straks, even kijken wanneer we een peuterbedje gaan aanschaffen. Het is echt een super klein kamertje maar hopelijk wel knus en gezellig.
haha heel tof! Wij hebben hetzelfde behang!
oeeh wat een leukerds! Heb je een linkje?