Thanks! Hebben we vast het eerste cadeautje voor haar verjaardag
Geen aankoop, wel een vraag over een aankoop. Ik zag vandaag een klein meisje met een haarstrik met zo’n soort clip in om het te bevestigen.
Eeeeeuh, zie net dat het libelles zijn en geen paardebloempluisjes🤣
Wat een leuke printjes!
Boxkleeeed
(& bevalbad komt morgen binnen)
Bekijk Boxkleed - 80x100cm - Confetti knit natural op: https://www.bol.com/nl/p/boxkleed-80x100cm-confetti-knit-natural/9200000086804490?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Sweet petit is echt mijn lievelinglijn lijn van prenatal.
Dit keukentje. Is een stuk minder breed dan het keukentje wat we nu hebben. Deze past qua formaat beter in de woonkamer en is mooier
Wat een plaatje! Waar is deze van?
Wouw, deze is fancy!
Petit amelie! In het echt ook heel mooi (vrienden van ons hebben hem toevallig aan hun dochter cadeau gedaan).
Na een laaange zoektocht en verschillende passessies toch voor de degelijke draagzak gegaan ipv de mooie.
Mooie wagen! Ik ben ook nog opzoek naar een wagen maar die krengen zijn zo duur. Ben heel benieuwd waar het opheffingsuitverkoop is?
Gaan zij stoppen ik wacht al meer dan 2 maanden op een vervangend onderdeel voor mijn ledikant, telkens zeggen ze dat het volgende week komt maar het is er nog steeds niet. Mag hopen dat het nu nog wel komt
Kwam toevallig leuke schoentjes/slofjes van leer tegen bij Kruidvat. Maat 19, 9-12 maand
Maar F. oftewel Mevrouw Grootpoot past ze niet met haar 9,5 maand🙈
Ik ging voor een inleg, hoop dat ie past in de dubatti. Wij hebben de special edition (=zwart leer) uitvoering dus dat wordt zweten en warm. Niet bij nagedacht bij het kopen.
Inleg koeka, hopelijk niet te roze in het echt:
En toch nog gezwicht voor wat kleding.
Hoe ga ik mijn kind eigenlijk in een skinny jeans krijgen bedenk ik me net. Hopelijk veel rek met die spekbeentjes.
Ik las even babypus
Ok tijd om te gaan slapen. Lekker nuttige bijdrage dit.