Show je kinderaankopen

afbeelding

De bugaboo cameleon 3 in all black met alles erop en eraan :heart_eyes: tweedehands gescoord en hij is echt geweeeeldig!!

17 likes

Jeggings 2 voor 10

Linker is wat langer en gevoerd. Love de groene <3 Tientje per stuk. Alles komt van de Aldi

En dit jurkje met legging incl. aanfoto 😝

15 likes

Die schoenen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: mag ik vragen hoe oud ze is en of die zool flexibel genoeg is voor d’r? Wil zo graag air maxjes voor m’n dochter, maar ben bang dat ze iets te stug nog zijn voor d’r om te lopen!

1 like

Die groene heb ik ook! Zo schattig :heart_eyes:

Jaa super schattig die air maxjes. Ze is 2j en 4m en loopt hier nu bijna een half jaar op. Ik vind de zool voor nu flexibel genoeg. Een maatje kleiner hadden we trouwens de md runner.

1 like

Ja d’r roshes zijn nu te klein en heeft nu free run, dat is allemaal goed flexibel! Volgende maat kan air max dus zeker haha

Ooo ik heb deze ook bijna gekocht gister!! Was een supermooie aanbieding van. Maar uiteindelijk een showmodel van de cybex priam voor 60% van de prijs op de kop getikt:

7 likes

Oh die is ook super gaaf!!

1 like

Oh ja ik moet ook nog een kinderwagen, haha! Kinderkamer is wel vrijwel helemaal af, vanochtend de gordijnen opgehangen.

Komende week is m’n laatste werkeeek en daarna verlof. Dus dan maar eens werk maken van de rest…

2 likes

Voor mijn nichtje, vind ‘m echt hilarisch. :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

2+1 bij de Hema! Had al zoveel roze dus ik dacht gooi er eens wat variatie in :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Het was een hele bevalling, maar project ‘pimp my tweedehands Bugaboo’ is geslaagd!

Voor

Na

Edit: hahaha m’n man moest me er net op wijzen dat ik de bak er verkeerd om op had gezet. Kindje kijkt natuurlijk altijd naar jou i.p.v. hoe hij nu staat. Oepsie

19 likes

70549

Ijdele hoop hoor

2 likes

Een paar hiervan besteld via Ali… Dus ben echt heel erg benieuwd of het wat is.

13 likes

Maxi cosi gekocht in de aanbieding, altijd fijn! Eigenlijk gekregen van oma, maar nu heeft oma dus geld bespaart en voel ik me minder schuldig over het bedrag :upside_down_face:

38

3 likes

Welke is dit? Ik moet er namelijk nog 1 :smile:

De maxi cosi pebble plus! Ik zag dat nu de nieuwe versie is, de pebble pro. Maar aangezien deze iets goedkoper is het beste uit de test kwam van de consumentenbond in 2018 hebben we voor deze gekozen.
We hebben geen isofix in ons oude autootje en dat is bij deze geen probleem.

Jurkje van Zeeman

Slaapzak van de Hema, die van bamboe zijn zo lekker zacht.

Allemaal van H&M

7 likes

M’n man is ineens bang dat we niet genoeg kleertjes hebben. :woman_shrugging: Hij is een beetje bang gemaakt door collega’s met baby’s geloof ik haha. Dus hebben een stapel kleertjes opgehaald bij vrienden maar dat is niet helemaal mijn smaak (veel ‘standaard’ jongenskleding met donkerblauw en drukkere prints), dus ik heb ook nog maar ff een goeie bestelling bij Zara geplaatst. Met onder andere dit;

16 likes

:heart: :heart: :heart:
Haha aaah das zo lief!! Je maakt m’n dag hoor.

2 likes