Show je kinderaankopen

Sorry voor de late reactie! Maar het is het o.liver broekje, zal je een linkje sturen van het patroon!

1 like

Alles hennes

8 likes

Dat shirtje met die hartjes :smiling_face_with_three_hearts: is dat een uv shirtje?

Yes, zwemsetje!

1 like

Dat moet ik hebben!

Deze leggings zijn zoooooo schattig. Van de zeeman. Ik dacht altijd dat ik een heel stoer meisje kreeg met niet zoveel roze kleren :sweat_smile:

10 likes

Voor onder de overkapping

14 likes

Gaaf! :smiling_face_with_three_hearts:

Wat een leuk badpak! Succes met zwemles de komende 2 jaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De haartjes van jouw baby :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

H&M, 5 euro.
:heart: oker :heart: poesjes

22 likes

Omdat mijn baby iets kleiner uitgevallen is dan ik van te voren had bedacht toch nog ff een kleiner pakje bijbesteld (dacht ik want hij lijkt best groot te vallen)…

Van Noé&Zoë, echt zo’n tof merk! En duur :sweat_smile: dus lang leve sale.

10 likes

Ik kon het niet laten :heart_eyes: had echt alles al maar dit van Zara is toch wel heel cool. Pakje voor de zomer en het jasje in mijn lievelingskleur (heb net zelf ook een jasje in die kleur) voor de herfst.

11 likes

Wat een mooi stoeltje! Waar is het stoeltje van?

Nieuwe autostoel

5 likes

Ben ik weer met mijn Lidl-obsessie (nee ik heb geen aandelen in Lidl en werk er ook niet).

Lidl heeft momenteel allemaal babykleertjes met extra korting en ze waren al heel betaalbaar. Voor mama’s van baby’s met lange benen zijn vooral de broekjes een aanrader! De stof is comfortabel en je baby kan er lekker makkelijk in bewegen etc.

https://www.lidl-shop.nl/Babybroekjes/h115182

5 likes

Hoe valt bovenkleding en rompers, ook groot?

Ik heb alleen de lange mouwen rompers en die vallen wel ruim vind ik

1 like

Alle Lupilu kleding van Lidl valt bij J groter dan andere maten.
J is lang met vooral lange benen, dus de broekjes zijn bij haar heel fijn. Is je kind korter dan denk ik dat ze minder geschikt zijn.
De truitjes en rompers vallen ook wat ruimer dan bijvoorbeeld H&M, Zara, C&A en Zeeman.

1 like

Echt een top ding! Wij hebben hem ook