Show je kinderaankopen

Ben zo blij dat de maxicosi er nu uit kan :tada:

1 like

Dank! Dan wacht ik nog even tot de wintercollectie, (nog) geen lange kinderen hier :wink:

1 like

Allemaal via Ali :roll_eyes:

10 likes

Ohhh zo mooi!! Ik ben ook nog altijd verliefd op m’n leopard zeitgeist, moet hem echt meer gebruiken

Dit boxkleed van de Wibra! 9 euries maar!!

Ze hadden deze ook in lichtblauw. En verder ook andere die effen waren (mint, wit en donkerblauw) met soort van stippen in dezelfde kleur maar ander stof.

En deze kleertjes bij een magazijn leegverkoop!

13 likes

Toch maar gedaan na maanden twijfelen vanwege de prijs. Mede dankzij @Snygg, thanks again! :smile:

14 likes

Ik heb exact dezelfde, ga je geen spijt van krijgen!

2 likes

Welk merk is dit? Net gehoord dat wij een draagzak van familie cadeau krijgen, dus ik ga vast op jacht :smiley:

Artipoppe :smiley:

Ooooja natuurlijk, Romy Boomsma :smiley:

Hooooooly f*** wat een geld :sweat_smile: ben een beetje in shock. Vooral die van 780€ dus…

4 likes

Haha ja misschien kan je die maar beter niet cadeau vragen :wink:
(er zit er zelfs een van 3900 euro tussen…)

Ik krijg ook alleen maar advertenties van die draagzakken sinds ze hier genoemd zijn :sob: alleen is de prijs niet binnen het budget wat ik wil uitgeven

niet zwanger maar een stiekeme meelezer voor ooit :sunglasses: maar wat maakt dat die dingen zo duur zijn ?? zeer exclusief materiaal ??

Ja volgens mij indd de dure stof die ze gebruiken!

Ja haha, die is echt lijp! De cadeaugever zei “hou je vooral niet in” dus we gaan deze voor de grap even sturen.

6 likes

Grimm’s dubbele regenboog, dochter en ik zijn er heel blij mee!

18 likes

Ik vind dat zulk mooi speelgoed. Vanaf welke leeftijd is dit ongeveer geschikt?
J wordt eind augustus 1 en ik wil graag een mooi, duurzaam cadeau dat ze langere tijd kan gebruiken.

Hier speelt de oudste er bijna 3 jaar mee, was inderdaad haar cadeau voor de eerste verjaardag!

2 likes

Ze kreeg het voor haar eerste verjaardag en vermaakt zich er nu al goed mee. Vooral alles van elkaar afhalen is favoriet haha. Ze maakt er nog geen bouwwerken mee ofzo, maar speelt er op haar manier heel leuk mee.

1 like