Show je kinderaankopen

6 likes

Zijn de eerste rompertjes ook van de hennes? :open_mouth: love die met luipaard!

Nee van Next!

https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st285480#597279

Ik vind ze wel een beetje wijd lijken, maar weet niet hoe het past want ze zijn nog te groot. Heb wel het idee dat de rompers van de Hennes wat langer/smaller zijn, ben benieuwd.

Bedankt he!! :sob:

6 likes

Haha! Dat panterpakje is ook leuk zeg!

Ik ben al 19 zwanger maar ik heb nog niks zelf gekocht! :sweat_smile: Na het zien van dit topic gaat daar wel verandering in komen. Ik weet het geslacht niet, ik vind het best moeilijk om gender neutrale baby kleding te vinden.

Ik ben ook pas heel laat begonnen met dingetjes kopen. Wij wisten ook het geslacht niet en hebben veel wit/grijs/mint gekocht voor in het begin. Toen de kleine geboren was zijn we wat meer specifiek gaan kopen

@HvO @Jeminae Bedankt voor de tips!

1 like



4 seizoenen deken van Jollein


Een paar voor het ledikant en een paar voor in de cosleeper


De isofix base voor de Pebble + maxicosi


Heerlijk zacht jasje voor als het buiten koud is


Om m’n moeder een plezier te doen


Zensy kruik + cover


Gebreide wiegdeken

Zo blij met alles!! Hier wordt ik zo gelukkig van. Bijna helemaal klaar voor de kleine.

6 likes

Dat laatste deken heb ik in een ledikantdeken in het groen (stonegreen). Ook als boxkleed. Zo blij mee want het is echt moooooi

Ik vind die knitted collectie van Jollein zo mooi! Ik krijg hem ook in voetenzak van m’n moeder, een winterbaby is helemaal mijn ding haha :heart_eyes:

1 like

Die babyfoon hebben wij ook! Bevalt erg goed!

1 like


Dit bedje. Probeer altijd kindermeubels tweedehands te kopen ivm productie maar kon echt niks vinden wat enigsinds tussen ledikant en bed in zat qua maat en geborgenheid.
Ben zo benieuwd!

15 likes

@lovewarrior waar is dat panterbroekje van? :sob:

1 like

Deze van mijn schoonmoeder gekregen, zo schattig
9 likes

Ohh leuk, ik wil 'm daar ook voor gebruiken als ons kindje maat 50 heeft bij de geboorte :blush:

11 likes

Die broekjes zijn leuk! Waar zijn die van?

Bij Mitoeti besteld!

2 likes

Thanks! Ga er even kijken :blush: