Show je kinderaankopen

Superleuke stijl heb je!

Love ouders die naamstickers gebruiken op tassen/jassen

1 like

Nieuwe schoenen, alweer. Die vorige waren heeeul leuk, om te zien… voor het lopen veel te weinig support aan de zijkanten waardoor ze helemaal op de zijkant liep ook.
Nu dus maar ff van een goed merk met verstevigde zijkanten.

17 likes

Hele mooie kleuren! En je kunt wel zien wie je lievelingskind is hè :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

578-168s 564924 515890s

Ik zie een thema haha… Toevallig vond ik drie rode kledingstukken van Next leuk.

3 likes

image
Heel licht roze Converse voor nu maar 16,49 bij Limango.

14 likes

Ik ontdek dit topic nu pas (denk ik, of ik was het vergeten). Zo leuk alle spulletjes, vooral Little Dutch!
En grappig om de baby-meisjeskleding van H&M te zien voorbij komen, ik zie veel kleertjes die hier ook in de kast hangt. :smile2:

Jaaaa die kniekousjes heb ik ook gekocht voor in de draagzak, zo lief!

Ik zat te denken, kunnen we hier ook een lijst beginnen? Maar in plaats van met de uitgerekende datums, alle favoriete webshops :smiley: dan kunnen alle nieuwe moeders gewoon jullie favorieten doorspitten.

Zonder urenlang door het instaprofiel van de Huismuts moeten te scrollen :sweat_smile:

4 likes

Winkels:
Kleertjes:
Zara
H&M
Mango
Next
Kiabi
Wibra
Zeeman

Leuk idee. Op de telefoon lijstjes posten doe ik echter altijd verkeerd dus je houdt mijn lijstje nog even tegoed (voor als ik achter de laptop zit). :smile2:

Het is ook wel heel afhankelijk van de bouw van je kind wat goed zit. Voor onze dochter koop ik vooral broeken van de h&m en shirts van de HEMA bijvoorbeeld. Niet andersom, want dat zit dan weer voor geen meter. Dat heeft dan weer niets te maken met hoe leuk het er uitziet, maar vooral met de pasvorm.

Ja ik zat ook te denken aan van die leuke kleine webshopjes met vanalles, twinning outfits, decoratie voor het kamertje. Gewoon vanalles :smiley: en voor ik de pasvorm ken moet ik íets inslaan haha.

Ja snap ik! Ik zie hier soms inderdaad hele leuke webshops voorbij komen, vraag me af waar jullie dat allemaal vandaan halen :blush: dus leuk idee!

1 like

Next
Zara
H&M
Zalando
Mitoetie

Mijn lijstje is niet heel spannend vrees ik, maar misschien heb je er iets aan:

Lidl
Lupilu is een leuk en betaalbaar merk, de kwaliteit van de kleding is goed, ook na wassen. Valt iets ruimer dan andere merken vind ik. Mijn meeste hydrofieldoeken komen ook bij Lidl vandaan, die zijn van hele goede kwaliteit. Bij Lidl koop ik babykleding vrijwel uitsluitend online omdat ik geen zin heb in gegraai in bakken, bovendien zit babykleding online altijd in het assortiment en offline niet altijd.

Zeeman
Rompertjes, broekjes en truitjes bevallen goed. Heel betaalbaar. Kleertjes zijn wel snel aan de korte kant voor mijn lange baby. De afgelopen maanden wisselden de collecties voor baby’s heel snel, dus heb ik steeds kleertjes gekocht al had ze de betreffende maat nog niet. Zo waren er leuke kleertjes met zwaantjes, tekstballonnetjes etc die nu niet meer te koop zijn online, maar die wel in de volgende maat liggen te wachten op mijn baby. Items die niet heel seizoensgebonden zijn (zoals bijvoorbeeld een skipakje) koop ik vaak bij Zeeman de volgende maat al.
Spuugdoekjes, speenkoordjes etc kan je bij Zeeman ook prima kopen! Ik bezoek zowel de winkels als de site.

H&M
Eigenlijk alles van H&M voor baby’s vind ik tof en goed van kwaliteit. Alle H&M-kleding die ik tot nu toe heb gekocht, bevalt mij goed. Vooral in de sale heb ik meermaals goed ingeslagen, en als member heb je ook regelmatig mooie deals. Online vind ik het aanbod over het algemeen beter dan in de winkels.

C&A
Zowel in de winkel als online. Ze hebben veel kleding met Nijntje er op en die vind ik zo leuk. :heart: Momenteel hebben ze een flinke sale en met de code 10MAMA10 krijg je 10 euro korting (al weet ik niet vanaf welk bedrag dat is, ik heb vrijdag voor 80 euro gekocht en daar werkte de code bij). Bij C&A heb ik ook leuke knuffels gekocht.

Baby Plus
Een winkel met alles wat je nodig hebt voor je baby, vergelijkbaar met Prénatal, maar qua prijs wat lager, en een betere service.

Dan nog 2 winkels die ik zou afraden:

Babyentiener.nl
Al 2 keer heb ik gehad dat de voorraadinformatie van deze winkel niet klopt. Dan staat er dat het artikel op voorraad is, maar blijkt (na mailen met de klantenservice) dat iets in backorder staat. Ik wacht nu al een maand op het resterende deel van mijn bestelling en dat is tevens de laatste bestelling die ik er gedaan heb. Zo onhandig als je iets met spoed nodig hebt.

Prénatal
In mijn ogen ‘de’ babywinkel in Nederland, maar qua service kan het zo veel beter. Ik heb bij een online bestelling het verkeerde product geleverd gekregen (hun fout, ik kreeg een ledikantlaken ipv een wieglaken), en omdat ik toen in het ziekenhuis lag is mijn zus het gaan ruilen in de winkel. Volgens de website mocht dat gewoon. Een vakantiekracht deed toen echter heel moeilijk omdat mijn zus het retourformulier (dat je alleen voor terugsturen hoeft te gebruiken) niet bij zich had. Ze had wel de bon, mijn bestelbevestiging en het artikel bij zich. Toen een oudere medewerker er lucht van kreeg was het in een minuut geregeld.

En onze kinderwagen hebben wij via de website van Prénatal gekocht. Die werd vlot geleverd maar toen wij de wagen in elkaar zetten bleek één van de wielen niet vast te klikken. Ik heb gebeld met de klantenservice die ons verwees naar de dichtstbijzijnde winkel. Ook dat werd een klucht: meerdere incapabele kassamedewerkers zonder kennis van kinderwagens vertelden allemaal een ander verhaal, wisten niet hoe de procedures hoorden te verlopen en stuurden ons weg met de boodschap ‘het is nu zondag, wij bedienen alleen de kassa, morgen is er weer iemand die weet hoe het werkt’. :face_with_raised_eyebrow:
Uiteindelijk heeft het talloze telefoontjes en 3 bezoeken aan de winkel gekost, bleek het wiel alsnog niet vast te klikken, en toen is een oudere medewerker gewoon een nieuw wiel gaan pakken uit de winkel en was het geregeld. :no_mouth:
Prénatal heeft absoluut mooie artikelen en vaak interessante acties, maar ‘grote’ zaken koop ik daar niet meer.

4 likes

Lidl <3

4 likes

Leuk! Waar zijn deze van?

Mijn dochter heeft minivoetjes, maar loopt wel al en kan nergens wat leuks in haar maat vinden…

Falcotto!

1 like