Show je kinderaankopen

Oke nu kan ze geboren worden :heart:

17 likes

Wij hebben gisteren ook de blauwe muisjes ingeslagen :grin:

2 likes

Toch maar geen sleepyhead gekocht, vond het toch echt te duur… :no_mouth:


4 likes

Ahhh meyco!!! Ik vind dat zó’n leuk merk, heb ook van alles ervan besteld. Heb een wiegdeken en die is heerlijk zacht, net als de kruikzakken haha

Ja is dat een fijn merk? Had er echt nog nooit van gehoord maar vond die dekentjes ook super leuk. En de slaapzak in die panterprint…dragen pasgeboren baby’s dat ook? Of is dat meer als ze wat ouder zijn. Ik had maar de middelste maat genomen

1 like

Ja! Ik heb bij deze baby voor het eerst dingen van het merk gekocht en ze zijn nog niet in gebruik maar wat ik tot nu toe heb ben ik heel blij mee. Vind de printjes erg leuk en de stofjes ook lekker zacht. Volgens mij gaan de meeste slaapzakjes vanaf 3 maanden, maar pasgeboren kunnen het ook dragen in een goeie(0-3maanden)maat mits het goed aansluit bij de armpjes en het nekje zodat ze er niet kunnen ‘inzakken’. Ik heb voor mn dochtertje van 14 maanden ook een slaapzakje aangeschaft van het merk en volgens mij bevalt het haar prima haha, ik vind het er iniedergeval leuk uitzien :stuck_out_tongue:

Yes, eindelijk kleertjes geshopt voor de tweeling! Goed geslaagd bij Hema en Noppies via Limango. Koop het meeste in maat 50 en via Marktplaats nog wat setjes/pakjes in 44 voor de eerste paar weken (hoop ik…)

Mijn favorieten:
image
image


En voor de broodnodige twin-outfits:
image image

9 likes

Net nog even kerstcadeautjes besteld bij Zara (wilde eigenlijk alleen het rugtasje, maar ‘moest’ het aanvullen voor gratis verzendkosten)

7 likes

Wat een leuke rugzak!!

1 like

Waar zijn dat bedje en slaapzak van?

Van meyco! Krijg je oa. bij bol

1 like

Oh wel! Dacht dat ik scheef las, sorry. Dankje!!

Echt een onwijs leuke stijl! :heart_eyes:

SY355

Tijd voor een upgrade!

10 likes

Toch niet de artipoppe? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Haha nee! Hij bleef wel verrassend lang enthousiast er over. Ik snap ook niet zo goed hoe zo iets duurs niet eens even een bandje tussen de schouderbanden heeft en ik vind dragen zonder echt niet chill.

2 likes

Woood-New-Life-ledikant-betongrijs-geborsteld-grenen-2

2 stuks van deze! (het bedje, niet de vrouw. De kinderen x2 had ik al)

12 likes

Nog nooit een foto hier geplaatst, dus ik hoop dat het goed gaat. Luiertas/mombag van studio noos, geinfluenced door Annic :see_no_evil:

6 likes

Oe deze wil ik ook misschien gaan halen. Is het wat?

Ik heb m nog niet binnen! Ben ook benieuwd of ie bevalt want volgens mij is t gewoon een grote zak haha