Show je kinderaankopen

Oh ik vind het zo lastig. Koop zelf al een aantal jaar niet meer bij Inditex of H&M enzo omdat ik zo anti die bedrijven ben, maar nu het langzaam over kinderkleding gaat merk ik dat ik echt denk: ik wil wel leuke kleren maar niet te duur! Dus dan doe ik het misschien wel. Anders wordt het gewoon te duur. Was vandaagbij een kleding winkel waar het gemiddelde babytruitje duurder was dan wat ik in een maand aan kleren uitgeef :expressionless:

En alles vande Zara is gewoon zoooooo leuk!

Is er bij jou in de buurt misschien een tweedehands kinderkledingwinkeltje? Daar hangen vaak ook echt leuke merkdingen die dan ineens wel betaalbaar zijn. Hier in Haarlem zit een leuke en zodra ik de geslachten weet ga ik daar loesoe :slight_smile: Wordt vaak zo kort gedragen dat het er echt als nieuw uitziet.

Oh goed idee, dat ga ik es bekijken! Wij willen het geslacht niet weten, dus de seconde dat ik 12 weken ben ga ik los :smile:

1 like

Ik vind het merk Lupilu zo fijn, van Lidl. De kleertjes blijven mooi in de was en zijn betaalbaar, en ze zijn lekker lang! J is een lange baby (al 60 cm en nog geen 12 weken). Hema en Zeeman zijn al vrij snel aan de korte kant maar Lidl heeft broekjes die wat langer vallen.
Nu heeft Lidl weer nieuwe kleertjes en ik heb e.e.a. besteld (klikken=groter):

En verder nog wat rompers. Alles waar oker in zit is volgens de site voor jongens maar #loveoker dus J krijgt dan zogenaamd jongenskleertjes aan. :joy:

11 likes

Wie weet leuke online shops die meedoen aan black friday/ cyber monday?

Ik weet dat één van mijn favo webshops meedoet (normaal best wel behoorlijk duur):
https://www.mirle-and-tess.com/

Als jullie ook leuke online shops weten kunnen we misschien een lijstje maken :slight_smile:

Janske.nl heeft een overzicht

1 like

Top, bedankt!! :raised_hands:

1 like

Iemand tips voor leuke jongens baby schoentjes?
Ik vind het nog moeilijk. A. draagt heel vaak jogging achtige broekjes.
Ik dacht aan deze

Lidl heeft hele leuke dingen. Toen wij het geslacht te horen kregen ben ik daar ook los gegaan :joy:

1 like

Eerste aankopen voor onze jongen ( zo gek haha). Ik vind black friday eigenlijk echt een stom concept maar ben toch gezwicht…

13 likes

131850_1_1862_milan_1

Bij babyplus met 15%, op de Puckababy site zelf was hij, ondanks de 20% korting, duurder.

4 likes

Zijn dit echt aanraders? Ik lees er zo veel over!

Ja deze hebben wij ook! Racet ze altijd op haha

1 like

Op de site van babyplus vind ik die 4 seizoenen niet terug… :woman_facepalming:

Huh ja wat stom, hebben ze hem er afgehaald denk ik!

@Zitzak ik heb er nog nooit eentje gehad maar las er veel goeds over, even voelen naar de stof als hij binnen is. Hadden vorig jaar eentje van de Hema maar daarin had ik steeds een zwetend kindje dus die amper gebruikt (ik was verder ook zijn slaapzak het grootste deel van de tijd haha)

Stom inderdaad. Dan koop ik hem toch via de originele site. Ik wacht denk ik nog tot vnvnd mss zie ik hem ergens nog goedkoper.

Die kortingen maken mij wel mega hebberig echt.

Wij hebben een stokke trip trap maar zonder extra voortafeltje.
Zou je dit aanraden of niet nodig?
Mij lijkt het wel handig vooral als hij steeds meer zelf gaat eten. En hij slaat ook heel graag met zijn bordje op onze mooie houten tafel dus mss ook wel als bescherming.

Als je denkt dat de tafel kapot gaat, dan zou ik een voor tafeltje doen.

1 like

Ik begin wel met een cheapass slaapzak. Kan ik altijd nog over naar een duurdere. Voor 2 kids is het helemaal een rib uit je lijf :money_with_wings:

1 like

23 34

Mango :heart:
(En nee, weet het geslacht nog niet, maar vind dat een jongentje dit ook prima aankan. Anders kan ie toch nog niet klagen voorlopig.)

14 likes

Oké nu ben ik echt klaar. :woman_shrugging:

12 likes