Ohh dat zijn ook wel erg leuke truitjes!
Haha herkenbaar, ik heb mijn dochter ook in 68 van Zara gehesen terwijl ze van andere merken 62 heeft maar het past verrassend goed!
Ja meestal valt Zara wat kleiner dus dat is top! Ga het ook gewoon proberen
Die Vans
Ik vond de Zara dit seizoen best groot vallen
Ik ook! Normaal viel het bijna een maatje kleiner nou zit maat 92 nog ruim bij me dochter.
Ik vond het eigenlijk per kledingstuk verschillen. Ik heb altijd die basic ribleggings voor mān dochter en die vallen wel smal/klein en een teddyjasje maat 62 die zit haar zelfs heel strak. Shirtjes en die gebreide pakjes vond ik wel groot vallen. Het is mān eerste kind dus ik kan het ook eigenlijk niet vergelijken met eerdere seizoenen maar wel met andere winkels.
Ik vind alle broekjes/leggings van Zara juist heel breed en kort vallen.
Ja ik over het algemeen ook (vooral die gebreide met voetjes er aan). Maar deze basic ribleggings (volgens mij maar in 3 verschillende kleurtjes) vind ik wel echt smal vallen:
Ohh oke, dan ga ik die eens bekijken in de winkel want vind ze wel heel leuk!
Ik had er een paar gekocht met een zakje en een houten knoopje maar die waren veel te wijd.
Of zijn deze van de mini afdeling?
Ja truien vallen ook heel breed !
Ja klopt! Die past mijn dochter inderdaad ook niet maar deze vallen echt anders. Ze gaan t/m maat 80 zie ik https://www.zara.com/nl/nl/effen-riblegging-p06085500.html?v1=34107294&v2=1443489 dus wel echt van de mini afdeling dan helaas.
Ohh nee jammer daar is ze al uit. Maar thanks voor de tip, wel hanig voor de volgende.
@Maison Jaa vooral bij de nek is dat gat zo groot!
Die heb ik juist veel voor mijn zoontje en vind ik juist smal vallen, hij heeft zelf dunne benen en veel Broekjes zijn te groot voor hem. Grappig hoe dit zo verschilt.
Sommige truien van zara vind ik weer groot vallen daar past hij nu nog maat 80 en van sommige past hij maat 92.
Jaa, het is zo verschillend allemaal. Huh dat scheelt ook heel veel. Vind dat zo gek al die verschillende merken en lijnen met al die pasvormen, pff.
Ik snap het ook niet. Ze kunnen zich toch aan de cm houden. Leviās bijvoorbeeld dan staat er 6maand. Maar dat is dan echt 3 maand ofzo !
Ja dit! N is 8 maanden en heeft van Carterās rompers maat 3M die prima passen
Vind het voor zelfgemaakt niet duur. Maar ik probeer zoveel mogelijk tweedehands te kopen, dus weet niet of ik het eraan uit zou geven.
Tenzij ik weet dat het van een forummer gemaakt is natuurlijk
Ik vind het voor zelfgemaakt prima prijzen en zou dat er vanaf ongeveer maat 74 ook wel aan uitgeven. Voor de kleine maatjes vind ik dat net wat te prijzig, omdat ze daar toch sneller uitgroeien. Wij zitten inmiddels al een paar weken in 68 en daar beginnen de eerste dingen al te klein te worden (dus in 6 maanden flink wat maten erdoorheen). Merk nu dat ze met 68 al langer doet dus denk straks met 74 nog langer.
Wat ik nu trouwens mis is een shirtje? Zou dat denk ik wel toevoegen want dan kun je een compleet setje bij je kopen en ik zie in mijn omgeving toch wel dat veel mensen dat fijn vinden (bv jurkje met bijpassende legging of shirt en broek die matchen).
Ik vind het voor handgemaakt niks te duur, mits het dan met goede (een eerlijke, bio) stoffen gemaakt is.