Show je kinderaankopen

Sow Zalando heeft mega veel en leuke sale!

3 likes

Wat ik altijd het nadeel vind van de stofjes die over het algemeen gebruikt worden, is dat ze zo snel vaal worden. Heb het nu een paar keer gehad en in dat geval vind ik bovenstaande prijzen echt heel duur.

Ik haat dit topic en houd er van.

Doei portemonnee inhoud :joy:

1 like

Ja hoor mijn winkelmandje zit ook weer vol. Haha, vergeet ook steeds dat ik liever 2e hands koop. Gelukkig hebben ze duurzame merken.

1 like

Mits het van echt goede kwaliteit stof is, wat na vaak wassen ook mooi blijft. En de pasvorm mooi aansluit zou ik dat wel betalen. Maar dan moet het wel wat specialer zijn dan in de winkel qua printjes.

2 likes

Show usssssss

Ja ze hebben eeecht leuke merken, niet de standaard merken ook. Ken er heel veel njet maar zijn echt mooi.

1 like

4 likes

Leukkkkk. Zag dat Hema nu ook 1+1 heeft op alle kinderkleding in de sale (zowat alles dus). Wat betekent dat de voorjaarscollectie eraan komt!!!

1 like

Maar echt. Wat een leuk merk dat Noe en Zoe! Kende ik nog niet.

1 like

Echt he!! Je hebt daar ook nog deze pareltjes: Tinycottons, Tobias & the bear, Name it.

En nog meer die ik niet meer weet. Maar ga er zeker vaker kijken! Denk ook dat er nieuwe collecties aan zitten te komen

1 like

Jaaaa Noé&Zoë en Mini rodini zijn echt mijn favo (dure) merken! K heeft ook een aantal dingen van Noé&Zoë. Blijft ook mooi. Zelfs de shirts en leggings van dunner katoen blijven na best vaak wassen nog prima. Aanrader dus!

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

Ik moest van mezelf iets zonder luipaardprint kopen… :raising_hand_woman:t3: Dit vind ik lekker neutraal, hou niet zo van al dat tuttige gedoe.

8 likes

Gelukkig heb ik een zoontje. Zo leuk dit!

1 like

Deze muts is zo achterlijk :frowning: waarom?? Dit is toch super onlogisch! Hij was ook echt best duur?

23 likes

:joy: :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Haha ja echt :smile:

Ik moet aan East17 denken (vermoedelijk iets te oud voor sommige dames hier maar het was een boyband begin jaren 90).

12 likes

Hahahaha!

OMG ik had een poster op mijn kamer van ze :joy:

1 like

Sorry voor de dubbelpost maar vergeet dan ook Wauw Capow By Bangbang Copenhagen niet te checken bij Zalando :joy::smiling_face_with_three_hearts:

1 like