Deze voor D haar eerste verjaardag in maart. Met extra jurkje. Vind hem zelf echt zo leuk.
Komt van www.littlefox.nl
Deze voor D haar eerste verjaardag in maart. Met extra jurkje. Vind hem zelf echt zo leuk.
Komt van www.littlefox.nl
Ja het kan wel, maar hij zit dan niet helemaal ideaal. De klik gesp voor op je borst kan alleen niet dicht.
Dank voor het checken!
Ik ga hem kopen, vind het zo leuk die zebra’s en het roze past precies bij het lunchboxje (J heeft daar de kleinere versie van).
We hebben het boek van De Moppereend gekocht voor 5,25, heel leuk is 'ie!
Oooh freddie is hier favoriet! Ze speelt echt nergens anders zo lief mee als met freddie. Mijn baby is 5 maanden.
Hij zit hier ook al in het winkelmandje, incl het panterprint pakje. Heb ik écht nodig, toch? Een jongenspop voor mijn eigen pop…
Ja heb je echt nodig!
Die kleinere is beter want de grote neemt de halve tas in beslag.
Ik word zo blij van de forumbaby-liefde voor Freddie.
Ik kreeg vandaag een tas met speelgoed van vrienden. En jawel, Freddie present! Helemaal blij om Freddie te hebben. Ben benieuwd wat I. er van vindt!
Wat mij betreft onmisbaar voor elk kleintje. Hopelijk geniet I er ook zo van!
Dus…
Wie heeft er al de nieuwe collectie van de Zara gezien?
Niet normaal oké.
Jaa! Hij neemt Freddie overal mee naartoe!
Heeeel leuk! Vooral de meisjes collectie
Ik vind het juist een beetje tegenvallen eerlijk gezegd (de jongens collectie). Meisjes collectie vind ik veel leuker.
Ik ook
Het valt me op dat ik jouw aankopen altijd heel leuk vind! Goeie stylo yo
Jaaaa ik ben blij, ze vind ‘m super leuk!
Deze hebben wij ook! Haha ik vind m ook foeilelijk maar mn zoontje speelt er veel mee en Freddie heeft me vaak gered als S begon te jammeren in het openbaar
Haha good to know voor als ze wat ouder is