Liiief! En heel herkenbaar haha. Enige met tekst dat K heeft is zijn ‘stay weird’ trui van Mini Rodini. Verder ook veel kleur terwijl ik het liefst in zwart rondloop.
Vanaf welke leeftijd ongeveer gaan baby’s Freddie leuk vinden? Mijn dochter is 2,5 maand en ze begint nu een beetje te grijpen (vooral mijn trui en bh bandje ). Freddie en andere speeltjes vindt ze nog niet zo boeiend, dus ben benieuwd wanneer ze er wel mee gaat spelen. En hangen jullie Freddie ergens aan op of geven jullie m los aan je baby?
Mijn kind speelt sinds 3 maanden echt met freddie, daarvoor vooral kijken. Soms maak ik m vast aan bv de maxi cosi of de kap van de wagen, maar in de box geef ik m los. Ze is nu 5 maanden en speelt heel enthousiast met m en hij wordt compleet afgelebberd en rondgesmeten.
J kreeg hem rond 10/11 weken en vond hem meteen leuk. Ik hing Freddie o.a. op aan de beugel van de new born set van de Stokke-stoel, aan de Maxi-Cosi, en los in de box etc.
Ik teken steeds weekplanningen om alles een beetje inzichtelijk te maken. Toch maar een hele lading magneetjes laten maken en even kijken of ik ergens een fijn magneetbord kan halen. Scheelt mij een hoop geteken en die mini hopelijk een hoop onduidelijkheid.
ZARA?!
Ik heb echt nog niet gekeken maar… nu zwicht ik toch haha
Ja shit. te laat. En nog erger; ik ging naar de ‘mini’ afdeling. Terwijl onze ‘mini’ waarschijnlijk continue naakt zal zijn (want augustus, dus bloed heet) en we nog zat ‘mini’ kleding hebben van de eerste.
En. En. En. I’m so fucked. Hahaha
Edit: onze eerste is van november. Dus baby heeft toch overduidelijk zomer baby kleertjes nodig!
Alles van Next Direct:
Ik vind het zo lastig om nu al t-shirts te bestellen.
M heeft nu maat 80(heel soms nog maat 74)
Nu 10 maand en groeit als kool!
Zara valt altijd zo wisselend !
Ik ben ook heel benieuwd hoe het valt. T. Is nu 14mnd, draagt van Hema soms nog 68 en 74… van Zara soms 74 en soms 86. De range is echt eeeenorm.
Bij Zara valt echt elk kleding stuk anders naar mijn idee. Ook als ik het op elkaar leg: de ene broek is gewoon in dezelfde maat 10x zo lang…
Ik vind het ook zo lastig! Wij gaan eind maart naar Toscane, waar het dan (hopelijk) ongeveer 18 graden is. Maar welke maat hij dan heeft? En wat hij aan moet? Echt geen idee.
Ik bedoel: hoe dan haha. En die prenatal is ook nog eens tig keer vaker gewassen en in de droger geweest…
De spijkerbroekjes nooit…
Mn allereerste aankoopje in de sale. Kon t niet laten
Ik werk ook met pictos thuis. Kunnen ze altijd op het bord kijken wat er komen gaat.
In het zwangerschapstopic meegeschreven en hier nooit. Beter niet kunnen kijken ook…Freddie is “opeens” ook hier in huis!
Ahhhhh zoooo freakin’ lief. De kinderen/baby’s hier op FF hebben mij style dan hun moeders joh, kan ook niet anders met deze schattige kleding.