Show je kinderaankopen

2+1 op alle rompers bij de Zeeman! Er zitten heeele leuke bij :blush:

Oh en voor speelgoed en kabels:

14 likes

Leuk dat je er weer bent! Gaat het goed met jullie?

1 like

Leuk! Ook van de Zeeman?

Wat lief, dankje! Ja het gaat goed. Ik moest ff weg omdat ik eigenlijk niks positiefs meer in te brengen had. Nu (hopelijk) wel weer! :slight_smile:

1 like

Ja! 6€ per stuk :slight_smile:

1 like

Ik krijg zo’n zin om weer in Nederland te shoppen he, al die leuke kleertjes argh. Ik moet dit topic eigenlijk gewoon op negeer zetten :sob:

2 likes

Ja help, wacht! Normaal loopt de Duitse collectie gelijk, maar misschien is dit alleen iets van hier… check even de website anders voor je gaat :smiley:

1 like

Idd een domper nu haha

2 likes

De kratjes heb ik ook gehaald bij zeeman NL.
In verschillende maten verkrijgbaar.

2 likes

Die kratjes stonden 2 of 3 weken terug in de Zeeman folder. Dus misschien dat ze daarom hier niet meer in de winkel liggen.
Kleine tip: Wibra heeft ze ook in verschillende maten en kleuren. Prijzen weet ik zo even niet.

1 like

Ja die van de Hema zijn kleiner volgens mij, was voor het eerst dat ik zulke grote gevonden heb!

Het hoeft toch niet altijd positief te zijn, maar wel fijn als het wel zo is.

1 like

Dompers hahahahahaha letterlijk in jouw geval :joy::joy::joy:

2 likes

Ik ben op zoek naar een speeltje met zuignap die op de stokke tray blijft plakken. Heb al 2 gekocht die dus niet blijven zitten. Tips anyone?

Volgens mij werkt dat nooit echt goed, al geprobeerd ze een beetje nat te maken? Dan houdt het hier thuis toch zeker een paar minuten :grin:

1 like

Dat ligt aan de stokke tray schijnt het… want daardoor blijven alle zuignap bordjes en bakjes daar ook minder goed op plakken :cold_face: (is mij verteld)

1 like

Ik had laatst een leuk bordje met zuignap gekocht, leek me zo handig. Maar die blijft inderdaad ook niet plakken :sob:

Wij staan precies op het punt om zo’n tray en precies dit opzetstukje te kopen! Lijkt me zooo handig!

Werd er hier ook in 2sec afgetrokken :cold_face:

1 like

30 seconden duurde die hier​:weary: (maar dat is al langer dan een bakje hield). Op de tafel houden die bakjes overigens ook niet, waar wij klooien ze los te krijgen pakt madam hem aan 1 kant vast en eraf :woman_shrugging:t2: