Mijne drukt hem er meer af in plaats van trekken.
Maar blijft beter zitten als een los bakje natuurlijk dus ben wel tevreden
Het schaaltje helpt de onderkant nat maken iets maar niet voldoende, die stokke placemat geen idee; na het debacle met het schaaltje had ik dit ding mega netjes uit gepakt en heb hem dus geretourneerd🤣
Wij kregen dat schaaltje dus zelf ook niet los en zij pakt hem zo aan een kant eraf, alsof ze nooit anders heeft gedaan:woman_shrugging:t2: Vanochtend heeft een vriendin opgepast die zei het wordt straks echt een lomp slopertje
Van links naar rechts Naturino, Petit Nord, Falcotto. Nieuw voor €5 (!) per paar. Bij Gideon Italiaander in A’dam Zuidoost
Nike en Converse via zalando en lichtgevende regenlaarsjes ook Gideon Italiaander maar volgens mij komen die van Lidl of Aldi
Mingo sweater bij een mingo outlet in Rdam
Dit is echt m’n favoriet
Twee nieuwe slaapzakken tussenseizoen en twee pyjamapakjes
Deze beker voor D, want flesjes zijn voor baby’s. En ze is een flesweigeraar. Door dat verzwaarde ding, kunnen ze altijd drinken. En met een normale rietjesbeker kan dat niet.
Ja ideaal die beker. Ik ken ze!
Ik gebruik zelf de 360 beker. Hij had heel snel door hoe het werkte.
Vandaag deel 1 van de ikea hack learning tower gekocht! De oddvar was er niet in het filiaal in mijn buurt maar die krijg ik later dit weekend. Dus zondag zet ik 'm in elkaar en dan volgende week lekker samen kokkerellen
Linkje?
Wauw wat gaaf!