Show je kinderaankopen

Mijne drukt hem er meer af in plaats van trekken.
Maar blijft beter zitten als een los bakje natuurlijk dus ben wel tevreden

Allemaal van de Lindex sale…

7 likes

Het schaaltje helpt de onderkant nat maken iets maar niet voldoende, die stokke placemat geen idee; na het debacle met het schaaltje had ik dit ding mega netjes uit gepakt en heb hem dus geretourneerd🤣

Wij kregen dat schaaltje dus zelf ook niet los en zij pakt hem zo aan een kant eraf, alsof ze nooit anders heeft gedaan​:woman_shrugging:t2: Vanochtend heeft een vriendin opgepast die zei het wordt straks echt een lomp slopertje :joy:

1 like

Had wat grotere rompertjes nodig, deze zijn van de c&a

17 likes

Twee dekentjes en een boxkleed:

6 likes

Poster voor haar grote meisjeskamer.

19 likes

Van links naar rechts Naturino, Petit Nord, Falcotto. Nieuw voor €5 (!) per paar. Bij Gideon Italiaander in A’dam Zuidoost

7 likes

En nog heel wat losse kleding, gewoon spijkerbroekjes en shirts…

2 likes

Nike en Converse via zalando en lichtgevende regenlaarsjes ook Gideon Italiaander maar volgens mij komen die van Lidl of Aldi

2 likes

afbeelding
Mingo sweater bij een mingo outlet in Rdam

10 likes

Dit is echt m’n favoriet :heart:

1 like

afbeelding

Twee nieuwe slaapzakken tussenseizoen en twee pyjamapakjes :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Maar dan wat ouder, want via Marktplaats.
Met een slaapzakje erbij.

6 likes

Deze beker voor D, want flesjes zijn voor baby’s. :crazy_face: En ze is een flesweigeraar. Door dat verzwaarde ding, kunnen ze altijd drinken. En met een normale rietjesbeker kan dat niet.

8 likes

Ja ideaal die beker. Ik ken ze!

Ik gebruik zelf de 360 beker. Hij had heel snel door hoe het werkte.

1 like

Vandaag deel 1 van de ikea hack learning tower gekocht! De oddvar was er niet in het filiaal in mijn buurt maar die krijg ik later dit weekend. Dus zondag zet ik 'm in elkaar en dan volgende week lekker samen kokkerellen :heart:

7 likes

Vast voor M’s eerste verjaardag, zit een lange levertijd op :blush:

27 likes

Linkje?

Wauw wat gaaf! :heart:

1 like