Show je kinderaankopen

Wow dat is echt een gaaf ding!

1 like

Uiteraard weer via Marktplaats :blush: (10 euro, vet blij mee).
Ik begin er zowaar plezier in te krijgen om aankopen te doen, wie had dat nog verwacht.

14 likes

Omdat de andere slaaptrainer op hol sloeg snachts.

1 like

Hij is alleen nog veel te groot. Want vanaf 15kg, en T is net 10.
Maar ik las positieve reviews van mensen die ‘m met 12kg ook al wel gebruikten. Dus ik had hoop. Maar zit best lomp nu nog haha

2 likes

Deze met 20 % korting :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Oh, zo’n trauma aan die bandjes. Altijd je vel er tussen en altijd blaren van dat plastic :innocent:

2 likes

Bij mijn dochter heeft dit nooit lekker gezeten :frowning: Op de een of andere manier had ze heel weinig bewegingsruimte bij haar armen.

Jaa maar dat hebben ze met bandjes ook niet echt voor mijn gevoel? Of ligt dat aan mij haha?

@Ohappyday ooh echt? Hij is net 10kg en 74cm en loopt echt als een soort bevroren mannetje haha. Met z’n armpjes wijd :joy::crazy_face:… maar daardoor kan ie z’n armpjes ook niet naar voren doen als ie valt. Dus hij ging op z’n neus :face_with_monocle:

Nog ff snel voor we op wintersport gaan, thermo voor d’r en een nekwarmer en skisokken. Als ze t niet koud krijgt op de piste vindt ze het sowieso leuk (hoop ik)

2 likes

Je word bedankt :woman_facepalming:t4::joy:

5 likes

Nu we voor maart een vakantie naar de zon hebben geboekt, moet ik ineens zomerdingen gaan kopen voor K. in deze maat. Wat vervelend nou… de eerste bestelling is zojuist geplaatst :stuck_out_tongue:

(dat laatste broekje had ze ook toen ze net was geboren, zo’n fijn dun stofje dus nu gewoon in een grotere maat haha).

16 likes

Ik zweer echt bij die leggings! Heb 'm nu in 3 verschillende maten/kleuren gehad. Heel goed te combineren, blijft mooi in de was en valt lekker smal (gunstig voor mijn dochter). Heb dus uiteraard ‘‘ja’’ gestemd :wink:

1 like

Ja hallo @Oprah en @June88 kan dan iemand deze manke even Mekkie D komen brengen oke dank u :upside_down_face::upside_down_face:

2 likes

Maarja wat? :wink:

Jij hebt echt een leuke smaak, alles wat je hier post vind ik leuk! :relaxed:

(Hoi ik hoor niet thuis in dit topic maar kinderkleren zijn het leukste ooit)

4 likes

Blijven die pijpen ook goed zitten? Mijn kind is geloof ik fan van drie-kwart broeken, want ik vind de enkelboorden regelmatig terug op zijn kuiten…

Waar shoppen jullie voor jongens?
Houd niet echt van dat babykleding met diertjes enzo. Gewoon een beetje simpel/stoer.
Liefst effen kleuren en niet te veel poespas.

Bij mijn dochter zag ik letterlijk in elke winkel wat leuks, nu zie ik nergens wat leuks.
Ben nu trouwens ook mijn babyspullen aan het uitzoeken maar ik vond het blijkbaar 2 jaar geleden nodig om echt bijna alles roze te nemen :joy: Verkopen dames de babykleding via marktplaats trouwens? En lukt dat? Heb echt mega veel.

1 like

HALLO STOP !!111!!!
ALS JE NOG EEN KEER MCDONALDS ZEGT DAN DRUIP IK VAN ME STOEL.

2 likes

Ik heb voor mijn jongens nooit in andere winkels geshopt eigenlijk. HM, Zara, Zeeman,Hema hebben ook allemaal een jongenscollectie toch?