Show je kinderaankopen

Meestal pas eind juni weer :sob: :sob:

Ik shop bij Zara en H&M. Soms bij Best Secret kom ik leuke dingen tegen van Hust&Claire of Sterntaler. Jongens kleding is echt bluhhh bij de meeste winkels. Ik hou ook niet van plaatjes en teksten!

1 like

Altijd eind juni en eind december sale bij Zara

Voor in de babykamer (en mega afgeprijsd, van 130 voor 50, voor de geïnteresseerden) :

4 likes

Haha, jij met je pakjes :smile:

1 like

Ahhh die is echt zo leuk!

1 like

Hoe valen de maten bij next? Ik wil daar voor de vakantie een kort denimbroekje bestellen. Ze zit nu net in maat 74 (hema, prenatal, name it en h&m zitten broeken 74 nog ietsjes los maar blijven wel prima zitten). We gaan over 4 weken, dus verwacht dat 74 dan nog prima past. Maar ga ik dan bij next voor 68-74 of 74-80? Het is natuurlijk een korte broek, dus probleem dat het straks hoog water is hebben we niet. Vind het zo zonde 2 maten te bestellen om dan weer 1 terug te sturen :wink:

M is nu 69 cm en weegt 7200 gram. In prenatal heeft ze maat 74 goed aan, 80 is ruim en moet ik de pijpen omrollen. Bij next vond ik de 74-80 meer als 80 vallen.

Edit; ze is wel een smalle dame met lange benen btw!

1 like

Ik vind next vrij groot uitvallen!

1 like

Zooo leuk! Dat groene broekje en truitje heb ik afgelopen week ook al 3 keer in mn mandje gedaan “ze heeft genoeg in deze maat” en dan toch weer erin, toch weer eruit etc :joy:

1 like

Stond zo lief!

Foto

39 likes

Ohhh, niet te doen zo lief :heart_eyes:

Ahhhh cutiepie :heart_eyes:

Wat een dametje al zo!!! Te cute :smiling_face_with_three_hearts:

Volgende week degeslachtsbepaling en dan kan ik ook los met kleertjes :grin::crossed_fingers:

19 likes

Dubbelzijdige poster

16 likes

Kom ik weer met m’n activistenmodus: je kan ook nu al leuke kleren kopen hoor!! :smile:

(Leuke aankopen trouwens!)

6 likes
3 likes

Leuk, ik heb dezelfde wagen en dezelfde commode! :grin:
De wagen is fijn maar is na een jaar gebruiken wel wat wiebeliger geworden.

Laatste aankopen:

3 likes

Jaja het meisje heeft eindelijk genoeg gespaard, oma heeft vandaag het laatste bijgelegd (ze kreeg geld voor haar rapport). Niet mijn aankoop dus, maar van de 7 jarige :joy:

28 likes