Meestal pas eind juni weer
Ik shop bij Zara en H&M. Soms bij Best Secret kom ik leuke dingen tegen van Hust&Claire of Sterntaler. Jongens kleding is echt bluhhh bij de meeste winkels. Ik hou ook niet van plaatjes en teksten!
Altijd eind juni en eind december sale bij Zara
Haha, jij met je pakjes
Ahhh die is echt zo leuk!
Hoe valen de maten bij next? Ik wil daar voor de vakantie een kort denimbroekje bestellen. Ze zit nu net in maat 74 (hema, prenatal, name it en h&m zitten broeken 74 nog ietsjes los maar blijven wel prima zitten). We gaan over 4 weken, dus verwacht dat 74 dan nog prima past. Maar ga ik dan bij next voor 68-74 of 74-80? Het is natuurlijk een korte broek, dus probleem dat het straks hoog water is hebben we niet. Vind het zo zonde 2 maten te bestellen om dan weer 1 terug te sturen
M is nu 69 cm en weegt 7200 gram. In prenatal heeft ze maat 74 goed aan, 80 is ruim en moet ik de pijpen omrollen. Bij next vond ik de 74-80 meer als 80 vallen.
Edit; ze is wel een smalle dame met lange benen btw!
Ik vind next vrij groot uitvallen!
Zooo leuk! Dat groene broekje en truitje heb ik afgelopen week ook al 3 keer in mn mandje gedaan “ze heeft genoeg in deze maat” en dan toch weer erin, toch weer eruit etc
Ohhh, niet te doen zo lief
Ahhhh cutiepie
Wat een dametje al zo!!! Te cute
Kom ik weer met m’n activistenmodus: je kan ook nu al leuke kleren kopen hoor!!
(Leuke aankopen trouwens!)
Leuk, ik heb dezelfde wagen en dezelfde commode!
De wagen is fijn maar is na een jaar gebruiken wel wat wiebeliger geworden.
Laatste aankopen: