Show je kinderaankopen

Eerlijk, dit wil ik ook

7 likes

Oooh ik kijk er nu al naar uit om over een paar jaar legobouwwerken te maken. Vroeger zelf uren met lego gespeeld en tot een paar jaar terug ook uren met mn zusje met legofriends gebouwd (we schelen 16jr ;)).

3 likes

Pyjama en bovenste sokjes van de limited kruidvat collectie

18 likes

Nu wil spontaan weer een nieuwe baby

1 like

Ooh dan kan jij mooi beoordelen of die Zara 56 klein of groot tov andere merkjes maat 50 hahaha

1 like

Gewoon in de winkel gekocht? Bij mij zeiden ze dat het er pas sinds morgen ligt :scream: . Was er vanmorgen meteen heen.

Jahier liggen dir soort collecties altijd op de maandag al in de schappen terwijl het officieel pas dinsdag in de folder staat. Qas vorig jaar ook al zo!

Hier ligt het er ook vaak op maandag al idd. Al een paar keer misgegrepen daardoor, dus gisteren al langs geweest en een setje rompers, sokken en de slofjes (met panterprintje allemaal) gescoord! Wel stom eigenlijk dat het er al een dag eerder ligt…

1 like

Zou wel een extra pakje meenemen. Ik had deze in het roze als een optie maar hij was te groot. Ze paste die pas bij 3 maanden ofzo.:sob::sob::sob:

Haha better safe dan sorry. Ik had 5 pakjes ofzo mee :joy::joy:.

1 like

Yes, alles is in huis! Voorlopig dus niks te posten hier, helaas :smile:

2 likes

Oh godver, ik zie nog zo’n leuk jasje…

2 likes

image

:honeybee:

4 likes

Deze bij de Wibra gescoord, er zat een sticker op van 2.99, maar bij het afrekenen was het €0.75. Aangezien ik verwacht dat ik het ongeveer 3 weken volhoud, prima prijsje!

4 likes

14 likes

Iemand al op de 9 maanden beurs geweest? Zijn daar nog leuke dealtjes te vinden? Ik heb m’n oog laten vallen op de Joolz Aer of Babyzen Yoyo…

Leuk! Waar is dat pakje van?

De sokken 2x, voor hen allebei.
En nieuw peuterdekbed, omdat het baby dekbed wel een beetje klein is voor d’r eigenlijk. Over 1,5 jaar kan nr 2 daar onder :+1:t2:

12 likes

Oops, vanaf 4 stuks nog 25% extra korting in de Mango Outlet… dus wat zomerspul in mt 80 besteld (mijn ervaring is dat Mango klein valt, maat 74 paste ze bij mt62 al en tm mt 68 prima).

image
image
image
image
image
image
image
image
image

8 likes

Van Kruidvat. Had ik het nodig? Nee. Ben ik er blij mee? Ja!

21 likes