Show je laatste aankopen #10


Goede regenpakken zijn echt duuuuur, maar mijn huidige was na 25 jaar wel aan vervanging toe.

20 likes

image

deze maar hij ruikt zo naar fanta hahahah

14 likes

Ik vond die echt chill altijd!! En zo lekker ruiken

3 likes

Warmtekussen van Rolfstone. Vergelijkbaar met die van Stoov maar goedkoper. Heel chill, lig er lekker tegenaan.

20 likes

Omdat mijn eeuwige zoektocht naar een leuke én schone rugzak in tweedehandswinkels niks opleverde:

image

Le Pliage Backpack in XS van Longchamp voor € 55 via Vinted :flushed:

Ik zat te twijfelen want rood is niet mijn eerste keuze, maar toen ging de prijs van € 65 naar € 55 dus dat heb ik dan maar aanvaard als teken :pray:
Als ik 'm toch weinig draag, behoudt 'ie gelukkig wel heel goed zijn waarde.

34 likes

Ik vind de oogcreme van dit merk/deze lijn ook echt een aanrader. Zo vervelend toen die een tijd geleden uit de collectie was. Gelukkig kan ik 'm nu gewoon weer kopen.

5 likes

Vorige week besteld met 65% korting. Kom maar op met die koude dagen :nerd_face:

28 likes

Is die ook zo bol? Vind die van stoov zo dik/bol. Had de kruik laatst besteld maar gelijk teruggestuurd.

1 like

Het is een echt kussen. Weet niet of ik dik of bol kan zeggen… maar normale sierkussendikte denk ik…

4 likes

Waar heb je deze gekocht?

2 likes


Helemaal zin om heeeeeel veel capu’s te drinken!

22 likes

Bergfreunde.nl, maar de zwarte is nu uitverkocht. Andere kleuren geen korting.

3 likes

Pantoffels, wel twee maten groter dus hoop dat ze alsnog goed zitten :grimacing:

20 likes

Badmat is van anthropologie
zwarte top is van cos @Diorshow

2 likes

Dank je wel voor je tip! Ik zat al de hele dag te checken en er kwam er 1 in mijn maat bij :grin:

Edit: ik heb blijkbaar het mannenmodel besteld :sweat_smile: gelukkig de kleinste maat, hopelijk is het wat.

4 likes

Gewoon een paar dikke sokken dragen :laughing:

2 likes

van een paar weken, gaat om de tops + tas op de laatste foto







alles van weekday behalve die creme trui van taka en tas van cos

17 likes

In die pantoffels?

4 likes

Drie tickets :ticket:

13 likes

Ik dacht dat ze pas woensdag online kwamen :scream:

2 likes