Show je laatste aankopen #10

De discussie wordt voortgezet vanaf Show je laatste aankopen #9 - #5209 door Juuldie.

Eerdere discussies:

15 likes

Yasss tickets

50 likes

Een avondje vuurtoreneiland als verrassing voor mijn vriend. Eindelijk gelukt om te reserveren!

33 likes

Ohh nice!! Is mij nog niet gelukt…

4 likes

Ik had me voor een aantal data aangemeld voor de wachtlijst en kreeg vandaag een mailtje dat er een plek vrij was. Moet je alsnog geluk hebben dat je de eerste bent maar er komt regelmatig een plekje vrij.

1 like

Ooooh ik zou hier ook graag naar toe willen gaan maar ben dan 8 maanden zwanger. Weet niet of het dan verstandig is om te gaan :sweat_smile:

1 like



Jumpsuits van h&m en de jurk is van Mostwanted
Omdat ik zag dat de temperaturen eindelijk wat hoger worden. Dus hopelijk nu ook echt.

10 likes

ohhhh mijn vriend en ik heb daar zo genoten, veel plezier!!

3 likes





17 likes

Helemaal blij mee

24 likes

Hebben jullie ook een overnachting gedaan? Het eiland zelf vind ik iets te veel van het goede dus zoek nu een leuk hotel in de buurt.

2 likes

Kreeg een kortingscode in m’n mail en had deze poster al langer op het oog dus nu maar besteld, samen met de macramé hanger want dat leek me gezellig. Van Urban Outfitters.

8 likes

Ik stond vandaag nog met big in m’n handen. Is het een aanrader?

2 likes

Ja heb hem al eens vaker gehad. Ik hou van wat zout met mn haar doet haha.

3 likes

Hotel Jakarta misschien?

1 like

Die had ik idd gezien! Maar heb uiteindelijk via Airbnb een leuk woonbootje gevonden vlakbij de opstapplaats.

6 likes

Met heel veel sale bij Zalando, vanwege vakantiegeldactie.

11 likes


Ik had het niet nodig. Er was wel een aanbieding.

Ondergoed van Victoria Secret.

5 likes

Het is nog steeds heel lekker… maar echt heel jammer dat ik het wijnarrangement niet heb kunnen nemen. Ik zou wel graag teruggaan op een ander moment.

1 like

28 likes