Show je laatste aankopen #10

Koptelefoon was kapot gegaan en met thuiswerken met een 24/7 bellende vriend naast me is dat echt geen doen. Was dan ook heel blij dat deze meedeed met BF.
image

Beetje een impuls aankoop dit door BF maar kan geen kwaad om te smeren

En nog een winterjas bij Uniqlo, want mijn Airforce jas is echt veels te warm vaak. Hoop dat deze minder warm is. Moet kijken welke van deze twee leuker staat:

(maar dan in het groen, zoals de jas hieronder)

8 likes

Wat een heerlijk luxe probleem :orange_heart:
Ik hoor zo vaak mensen zeggen dat de winterjas te koud is (mezelf ook vroeger).

4 likes

Haha ja ik heb de Airforce jas 3 jaar geleden gekocht omdat ik helemaal klaar was met het altijd koud hebben in mijn winterjas als het echt koud is. En dat was prima icm wollen mantels voor de temperaturen die we nu hebben, maar merk dat ik toch een minder warme winterjas mis die tegen regen kan. Dus kan iedereen die het altijd koud heeft wel een Airforce jas aanraden.

6 likes

Oh ik begrijp je helemaal. Heb zelf altijd koude jassen gehad want warme jassen zijn duur of lelijk. En toen kocht ik een functionele ANWB jas en nu heb ik het lekker warm en wil ik niet anders meer haha! Ook al is de jas niet perse heel hip hij is wel super comfy!

6 likes

Hij valt gewoon goed op maat, ik zat zelfs te twijfelen over een maatje kleiner , maar dat zou icm dikke trui toch te krap zijn. Het is echt een heerlijke jas! Hoge kraag, en de capuchon waait ook niet af

1 like

Tijdje al niks bij Rouje gekocht, maar had al weken deze rok in m’n hoofd. Gister toch gedaan want ik wil graag iets leuks voor kerst aan, maar ook iets dat ik na kerst aankan. De ketting was impulsief, want voelde me ontzettend down gister

17 likes

Oppassen met die futuredew, heb die één keer opgedaan en had geen gezonde mooie glow maar leek op een oliebol die net uit de olie kwam haha.

13 likes

“Daelyss, waarom blink je zo?”
Capture.PNG

28 likes

Heb EINDELIJK deze trui gevonden op Vinted. Was al weken uitverkocht.

Nieuwe rijstkoker omdat mijn oude ineens kuren had? Moet rijst tegenwoordig 3x koken voordat het goed gekookt is, dus tijd voor een nieuwe.

13 likes

Cultbeauty

Glossier, ik had ook tot maandag moeten wachten
@Daelyss ja, het is best een vettige en dikke substantie

A-dam

9 likes

Lord have mercy, geen budget maar ook geen ruggengraat

29 likes

Ja echt sad dat ik die geurkaars niet heb :weary::smiling_face_with_tear:

4 likes

Love deze quote (en je aankopen ook btw)

7 likes

Dat glas is ook leuk om je makeup kwasten in te bewaren :smiling_face_with_tear:

6 likes

Bijenkorf

Primark

20 likes

Thanks! Helpt altijd om even ervaringen te horen:) Na vandaag weer helemaal zeiknat geregend te zijn, ga ik hem meteen bestellen.

2 likes

iPhone 11 begint het te begeven dus mooi excuses voor een nieuwe + 4 hoesjes. Heb nu ook 2 hoesjes van burga en vind ze erg mooi en stevig.

13 likes

Ik vind 'm echt tof, maar moet er ook aan wennen in huis. Zo groot ineens.

40 likes

Prachtig! Volgens mij kun je je hier lekker in opkrullen.

4 likes

Ja, hij zit/ligt/hangt echt heerlijk!

5 likes