Ennn vandaag kaartjes voor Slipknot
Ik ben een beetje een Slipknot gekkie dus ga ze nu voor de 5e keer zien. Hun muziek is natuurlijk amazing, maar de show is echt heel tof! Dus als je ze kan zien, zeker doen.
Muscle mommyyyy
Die smaken! Is dit te vreten? Kan me er niks bij voorstellen
Ik ga hier verder niks meer over posten. Geen zin in al dat gezeur.
Farty mommyyy
Waar is deze van? Ik heb ook optisch lange benen nodig!
Deze wil ik al sinds hij uit is. Nu heb ik van mijn werk als kerstpakket een bon gekregen, dus de keuze was gauw gemaakt. Zoooo zin om hier uit te koken. Vind de Arabische keuken echt heerlijk. Ik doe mijzelf elk jaar een nieuw kookboek cadeau. Dus deze kan mooi bij de collectie.
Als iemand dit boek al heeft, hou ik me aanbevolen voor tips.
Ohhh zij, haar drankje noomi en haar kookboek zijn top! Ik heb het boek zelf niet maar ben toen naar een etentje gegaan van haar boeklancering en dat was super lekker! Wat ik mij vooral nog herinner is de amba en eigenlijk alles met zwarte limoen.
Ik heb hem, maar volgens mij nog niets gemaakt! Ik had met kerst heel veel kookboeken gekregen en wilde wel echt volledig focusen op alle boeken, dus hier mag ik van mezelf pas volgend jaar uit koken, haha.
Ik heb hem uiteraard wel al goed doorgelezen en er staan zoveel leuke recepten in!
Lighten up… zo ken ik je niet Soy. Niet uitgelachen geweest zijn is niet geleefd hebben. Jatoch.