Ohhh zij, haar drankje noomi en haar kookboek zijn top! Ik heb het boek zelf niet maar ben toen naar een etentje gegaan van haar boeklancering en dat was super lekker! Wat ik mij vooral nog herinner is de amba en eigenlijk alles met zwarte limoen.
Ik heb hem, maar volgens mij nog niets gemaakt! Ik had met kerst heel veel kookboeken gekregen en wilde wel echt volledig focusen op alle boeken, dus hier mag ik van mezelf pas volgend jaar uit koken, haha.
Ik heb hem uiteraard wel al goed doorgelezen en er staan zoveel leuke recepten in!
Lighten up… zo ken ik je niet Soy. Niet uitgelachen geweest zijn is niet geleefd hebben. Jatoch.
Kostte uiteindelijk 3 euro omdat ik mijn Honey gold punten (browser extensie) inwisselde voor Bijenkorf vouchers.
Sample sale van Zuiver
Lamp van Dutchbone (staat nog niet op de juiste plek want de kerstboom staat in de weg)
Klok van Ferm Living
Wat leuk je verwarming die kleur!
Haha net de foto aangepast, maar thanks!
Ook leuk. Je kat is ook blij met de lamp zo te zien
Die stoel ziet er zo comfy uit!
Is ook de meest comfortabele stoel die er bestaat haha
Waar is ie van? Niet dat ik plek heb voor een stoel, maar goed. Volgens mij is jouw huis zo leuk.
Dankje!! Haha het is een enorme unit, hebben hier ook echt plaats voor moeten maken . We hebben ‘m van Loods5 (fauteuil Paddington), maar kan hem online nergens vinden. Vorige maand stond ie nog in zowel Zaandam als Amersfoort in de winkel zelf!
Haal die schoenen eens heel snel van tafel
Ik lees dit in de stem van m’n vader
Een wijze man.