Heb deze broek voor m’n verjaardag besteld. Vind hem zo tof, doet me denken aan de Energy-broeken van vroeger
En echt een top service want heb 1 broek besteld en nu sturen ze 2 maten op zodat ik kan passen. Want twijfelde over de maat.
Heb deze broek voor m’n verjaardag besteld. Vind hem zo tof, doet me denken aan de Energy-broeken van vroeger
En echt een top service want heb 1 broek besteld en nu sturen ze 2 maten op zodat ik kan passen. Want twijfelde over de maat.
Ik heb ook net allemaal mini’s van Charlotte Tilbury besteld!
Die Gummy Bear geur/smaak van La Neige is echt heel lekker. Van die vies lekkere snoepjesgeur.
Ik probeerde bijna 2 jaar lang deze Doên rok te bemachtigen en het is ein-de-lijk gelukt en ik kijk er zooo naar uit om ‘m te ontvangen
Deze vloerlamp via Marktplaats, vrijdagavond ophalen Een vintage exemplaar van Josef Sölken uit de jaren 70.
Had echt nooit c&a genoemd bij het zien van dit pak, heel mooie snit!
Na 2,5 jaar heb ik ‘m eindelijk ietsjes goedkoper gevonden.
De echte foto is te groot ofzo dus vandaar deze versie die lijkt op een mini variant
Yes heb ‘m ook gevonden bij Kruidvat hier!!! Lagen er nog hartstikke veel, niet bij de kassa maar tussen alle sale ‘meuk’ zoals alleen Kruidvat dat zo lekker. Zat een 50% sticker op maar was inderdaad 75%, helemaal blij mee
Ik heb die laatste ook! Post een review in het boekentopic als je hem leest, als je wil
Yes!
Voor het eerst sinds de iPhone 3GS (met uitstapje naar Blackberry) over naar Samsung.
Nostalgie made me do it
Jaloersss!!!