Show je laatste aankopen #10

ik wil nog steeds niet te veel kopen maar ik heb 3 uniqlo bra tops gekocht (wit, zwart en grijs) en ik ben er echt blij mee, zo chill dat je geen lelijke bandjes ziet zitten. ik heb een weinig voorkomende cupmaat (70g) en s zit gewoon prima. de onderkant van de top had wel iets strakker gemogen maar dat is echt het enige nadeel.

nu in het goede topic

15 likes

Oeh deze schijnt heel goed te zijn! Ben je nog steeds zoveel aan het rennen?

2 likes

Ja, denk zelfs meer dan eerst nu ik aan het bos woon :sweat_smile:

6 likes

Ja! Eerste ultra (51km) van het jaar in januari ook al gehad (in vrij goede tijd) en nul last achteraf dus heel blij :blush: dus volledig back on track

49 likes

Heerlijk! Waar had je je ultra gelopen?

1 like

Hi, ik ben de forummer! Weet niet of je ze inmiddels binnen hebt maar ik heb ze en ben heel blij met deze. Ik heb maat 35 en heb ook maat 35 genomen. Ben er helemaal gelukkig mee. Ze staan goed en classy en ik kan erop lopen terwijl hakken bij mij een no go zijn.

Ik ben eindelijk volwassen geworden :smile:

9 likes

In Nederland

4 likes

Kon niet kiezen

Die laatste is een dupe van de Bobbi Brown vitamin face base

4 likes

Heb je toevallig een linkje van die dangle?

Firanto voor autolakken verkoopt dus ook touch up verf voor Apple producten.
Eens kijken of ik de krassen op mijn splinternieuwe midnight Apple Watch een beetje kan fixen.

En een kastje om al mijn schedeltjes vlinders en insecten in uit te stallen :heart_eyes:

16 likes

Maje jeans

Ganni jurk

Alletwee zo goed als nieuw via Vinted

15 likes

Tech Hera via Zalando

13 likes

Ga je geen spijt van krijgen, lopen zooo lekker!

4 likes

Vallen ze een beetje op maat?

3 likes

Ik ga het morgen uitvinden, heb een maat groter besteld op aanraden van zalando. Zal het laten weten

5 likes

Voor de skinny liefhebbers, Levi’s Mile High in de sale voor maar €55. Hij valt bij mij wel een maatje kleiner dan mijn andere Levi’s trouwens.

8 likes

Oe, waar is hij in de aanbieding? Niet bij Levi’s zelf volgens mij

4 likes

Levi’s had hem ook in de sale maar die heeft weinig maten meer, dus heb hem van Amazon!

4 likes

Nee, ik vind van niet. Heb er al meerdere aangeschaft en allemaal meerdere keren ook weer zwart geverfd.

4 likes

Geen idee, ik heb een ander model en die blijft wel zwart, maar anders kun je altijd een verfbadje doen. Ik koop Levi’s vooral voor de pasvorm maar ik vind ze zonder sale te duur

5 likes