H&M
&other stories
Sezane
Reebok, voor het sporten
Heel mooi die vestjes. Wat draag jij er onder? Vind t zo mooi zonder iets maar ik kan niet zonder mn millenial hemdje.
Ik heb ze nog niet binnen, maar dat is denk ik afhankelijk van hoe ze vallen, hoe dik de stof is en hoe ik ze draag. Soms doe ik niks onder dit soort truien/vestjes, soms deze hemdjes van de Zara. Die hebben een mooie halslijn en zijn niet zo lelijk afgewerkt als veel hemdjes met spaghettibandjes bijv.
Ik heb ze ook, draag ze zowel met als zonder hemdje eronder, kan beide. Op m’n werk vind ik het iets prettiger met een hemdje eronder, thuis zonder.
Je kan een hemdje zoeken die er niet boven en onderuit komt, zodat het lijkt alsof je niks aan hebt, maar toch comfortabel bent!
Ik was in de duitse bijenkorf waar dan een sandro counter in zit. Ik wilde best veel dingen kopen/passen maar er hangt altijd maar 1 maat in de winkel. Ik ben een octopus dus ik pas me meestal wel aan aan de maat die er hangt maar ik had toch van een paar dingen een andere maat nodig. En de broek die ik gepost had zaten vlekken in.
Alleen kon niemand de sandro medewerkster vinden. Uiteindelijk kwam ze na een half uur en toen zei ik dat ik al heel lang wachtte en toen was ze echt heel erg (lees kk) brutaal. Ja sorry
En nee toen zijn we niet gaan vechten toen heb ik gezegd
Okay then i will buy it in the real bijenkorf!!!
1 x voor plastic flesjes en blikjes
1 x voor glas
1 x voor oud papier
Vijfde “secret project” van Brandon Sanderson via Backerkit
Mooi! Waar heb je die recycling bakken gekocht? Heb het merk wel gevonden, maar vind alleen sites waar ze of overpriced zijn of niet leveren naar NL
Here you go
Omggg