Ojee, ik krijg van normale schoenen al supersnel blaren Ik had goede hoop omdat ik meer schoenen van Vagabond heb en die zitten goed maar dat zijn wel dichte schoenen. Ben benieuwd
Hahahahaha ik moet nu aan Spongebob denken die dan het water uitkomt en verschrompelt.
Zo te zien heb je niet de juiste kleur ontvangen.
@Marsepein ik heb laatst ditzelfde model besteld maar de kleur op de foto die jij postte vind ik nergens terug behalve bij zalando. Denk dat zalando gewoon een héle foute foto heeft gebruikt? Ik heb ‘bruin’ besteld bij Omoda (bij teva zelf waren ze op en heet het tigers eye) en dit is de kleur IRL. Dat is wel donkerder dan die van jou. Alle andere websites laten een kleur zien die dus gelijk is aan de hieronder.
Misschien hebben deze lang in een etalage gelegen?
Ik heb ook even zitten googlen en idd bijenkorf en andere websites laten meer een zandkleur zien, zoals die van jou. Op mijn pakbon staat verder geen kleurbeschrijving en op Zalando ook niet. Maargoed, ze gaan retour
Bij zalando zag ik er wel tigers eye bij staan dus ze bedoelen er dezelfde mee . Super debiel. Bij teva zelf hebben ze ook een olijfkleur, die vind ik er mooi uitzien!
A River Enchanted is leuk, het tweede deel ook!
Ze hadden die bovenste in jouw geval beter sugar mama kunnen noemen.
Ben benieuwd! Divine rivals is er snel door heen gegaan.
Heb voor het eerst In m’n leven een bonus gehad, dus ben er verstandig mee, maar wilde ook een beetje onverstandig zijn. Spullen van Rouje en bewust de top in dezelfde patroon als de rok gekocht zodat het als ‘jurk’ gedragen kan worden, maar ook apart al wil ik de top ook wel stiekem in het wit, maar het is uitverkocht in mijn maat haha
Is dat een lipscrub? Of een lippenstift met structuur?
Een glitterlippenstift. Hij is redelijk doorschijnend met enorm veel glitters in. Er zit een lichte schijn op die lichtjes holographic is.