Desigual
Wat sleep jij dan mee naar het zwembad? Ik heb zin om geïnspireerd te worden tot zeulen
Oh dit had ik ook net inderdaad. Misschien dat het dan toch niet aan ons ligt
Dit is op vakantie want anders kom ik niet bij een zwembad:
Hammamdoek, handdoek, kussentje(s) om chill te liggen, oordopjes, grote fles water, snackje, e-reader, fysiek boek/boeken, zonnebril, zonnebrand, telefoon, mobiele oplader, portemonnee, puzzelboekje en pen.
Ik zie niets raars, misschien wat dubbelingen, maar ik mis nog wat kleren? Strandjurkje, bikini/badpak, zwembril, borstel, etc. Ik herken dit hoor!
Zit er al 2 weken mee in mijn hoofd en vandaag toch maar gekocht. Alsof ik nog geen zonnebrillen genoeg heb, maar ben volgende week ook jarig. Dus cadeautje voor mezelf
Nooit genoeg zonnebrillen!
Een nieuw account maken lukt ook niet helaas, de website loopt dan vast. Maar raar dat ik met een creditcard wel zou kunnen bestellen, dat is nog steeds een soort van achteraf betalen. Ik vind het ook helemaal geen probleem om meteen af te rekenen, maar om nou een credit card aan te vragen alleen voor Zalando
Die heb ik aan als ik naar het zwembad loop
Maar ik krijg daar wel een giga tote mee vol in elk geval.
Dat is helemaal waar! En met mijn baan moet ik wel weten wat ik verkoop (is mijn excuus voor al mijn bril en zonnebril aankopen tegenwoordig)
Ik heb dat ook al twee keer gehad geloof ik, dat ik een periode niet op rekening kon betsellen bij Zalando. Dat kwam dan idd waarschijnlijk door teveel retour / te laat betaald hebben (was een keer verwarring met iets kwijt geraakt in de post en opnieuw besteld en te laat betaald). Op een gegeven moment, na misschien wel maanden/een jaar kon het ineens wel weer. Toen had ik ook alweer een aantal dingen gekocht, direct betaald en gehouden.
IDeal deed het dan altijd wel gewoon. Dus dat vind ik wel vreemd.
Ik heb dit ook meerdere keren gehad en de klantenservice geeft er echt onzin verklaringen voor. Heel irritant. Als je een nieuw account met nieuw emailadres aanmaakt kan je alles weer!
Deze tas die ik al erg lang op het oog had

Een croptop om toch te proberen voor als ik naar Awakenings ga ook van Zalando.
Oil en vinegar.
Ik moest even googlen wat nou kittig betekend haha maar dankjewel denk ik? Geen idee of het gaat staan, dus het is echt een uitprobeersel want zou het eerste keer zijn dat ik een echte croptop draag
Ik vind hem heel tof, maar is het niet heel erg plastic en zweterig? Zou voor op een festival eerder een ademend stofje kiezen…
Free the belly button! Sinds ik het aandurf wil ik eigenlijk niks anders meer.
Ok mama!
Nou je bent sowieso niet overdressed ofzo, als er ergens een plek of gelegenheid is om zo’n topje te dragen is het Awakenings wel (waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat het ergens anders ongepast zou zijn trouwens) Supertof, gewoon lekker aantrekken!