Show je laatste aankopen #10

Ik drink mn frappe met een scheutje melk.

5 likes

Nee, was in de buurt van Utrecht.
Maar misschien wel dezelfde persoon :stuck_out_tongue: Ze was blond, lang en heeft een vriendin. Toevallig dezelfde? Haha.

2 likes

Misschien een huidkleurig onderjurkje?

4 likes

Het laatste weet ik niet, maar blond en lang klopt. Grappig! Als ik die jumpsuit had zou ik m ook bij elke gelegenheid aantrekken

2 likes

Ik zocht nog een outfit voor een feestje en heb deze naar aanleiding van jouw post gekocht. 10/10 hij staat fantastisch .

4 likes

Wat leuk! Laat je een foto zien in het Wayrwt topic? :smiley:
Ik ben helaas minder enthousiast. Bij mij stond ie niet zo goed. Ik ben klein en gevormd en dat paste niet zo mooi.

37 likes

Oh zo mooi deze! :star_struck: ik hou echt van die kleur

2 likes

Ja, ik ook! Heb eindeloos gewacht tot er een goede aanbieding was :sweat_smile:

2 likes

Is de broek ook van Uniqlo?

Yes alles is van Uniqlo!

4 likes

Ik had 65% korting bij dr Martens dankzij mijn broer. Ze zijn meer poederroze in het echt.

41 likes

De lamswollen truien van Uniqlo zijn echt fijn vind ik, heerlijk in de winter! Heb ze ook in meerdere saaie kleuren :smile:

3 likes

Kriebelen ze?

3 likes

De beste oversized truien van Primark (wie had dat gedacht)

Twee Paloma Wool Broeken via Vinted

10 likes

Nee! Bij mij niet althans en ik heb echt snel last van kriebeltruien. Heb er wel altijd een t-shirt onder, maar geen gekriebel bij mijn hals of onderarmen

3 likes

IMG_5076

De rood-roze kandelaars

23 likes

Ik sluit nét TikTok af na het zien van die TikTok en open dit topic haha. Ik hoopte al dat ze die truien ook in primark Nederland hadden! Ga er ook naar op zoek!

2 likes

Ik heb echt de laatste grijze L in Utrecht te pakken. De bruine hebben ze nog in overvloed. Ik draag hem al een week en nog geen pilling te zien

4 likes

Droomservies bij H&M (alles behalve de serveerschaal x6):

Door deze IG ad

Deze badlakens (beide kleuren x3) en theedoeken bij La Redoute:
ee29c2a85a8c740187c36b69f1fb191f
c6ffb8226a1bfa7b6d4d056edfbee921
925c1f23b2749b55379eb7fe85c67925

61 likes