Ik had 65% korting bij dr Martens dankzij mijn broer. Ze zijn meer poederroze in het echt.
De lamswollen truien van Uniqlo zijn echt fijn vind ik, heerlijk in de winter! Heb ze ook in meerdere saaie kleuren
Kriebelen ze?
Nee! Bij mij niet althans en ik heb echt snel last van kriebeltruien. Heb er wel altijd een t-shirt onder, maar geen gekriebel bij mijn hals of onderarmen
De rood-roze kandelaars
Ik sluit nét TikTok af na het zien van die TikTok en open dit topic haha. Ik hoopte al dat ze die truien ook in primark Nederland hadden! Ga er ook naar op zoek!
Ik heb echt de laatste grijze L in Utrecht te pakken. De bruine hebben ze nog in overvloed. Ik draag hem al een week en nog geen pilling te zien
Droomservies bij H&M (alles behalve de serveerschaal x6):
Deze badlakens (beide kleuren x3) en theedoeken bij La Redoute:
Ooh goed om te weten, dank je wel! Ga volgende week naar die in Eindhoven, benieuwd of ze hem nog hebben.
Hot
Wil een wayrwt post!!!
@Oprah @Solee ik heb ook echt vrij desperate met de H&M klantenservice gebeld om de missende borden te reserveren in een filiaal (die op een uur rijden van mijn huis zit )
Hopelijk for once and for all een tasje waar ik al mijn spullen incl telefoon, portemonnee en werkpasje in kan doen zodat ik niet altijd nog wat los heb zitten en/of moet verplaatsen naar een andere tas als ik weer andere dingen mee wil.
Ja dacht ik ook al aan, maar het is juist zo’n fijne luchtige jurk. Ik denk er nog even over na, dankjewel
Hi Barbie