Ik drink mn frappe met een scheutje melk.
Nee, was in de buurt van Utrecht.
Maar misschien wel dezelfde persoon Ze was blond, lang en heeft een vriendin. Toevallig dezelfde? Haha.
Misschien een huidkleurig onderjurkje?
Het laatste weet ik niet, maar blond en lang klopt. Grappig! Als ik die jumpsuit had zou ik m ook bij elke gelegenheid aantrekken
Ik zocht nog een outfit voor een feestje en heb deze naar aanleiding van jouw post gekocht. 10/10 hij staat fantastisch .
Wat leuk! Laat je een foto zien in het Wayrwt topic?
Ik ben helaas minder enthousiast. Bij mij stond ie niet zo goed. Ik ben klein en gevormd en dat paste niet zo mooi.
Oh zo mooi deze! ik hou echt van die kleur
Ja, ik ook! Heb eindeloos gewacht tot er een goede aanbieding was
Is de broek ook van Uniqlo?
Yes alles is van Uniqlo!
De lamswollen truien van Uniqlo zijn echt fijn vind ik, heerlijk in de winter! Heb ze ook in meerdere saaie kleuren
Kriebelen ze?
Nee! Bij mij niet althans en ik heb echt snel last van kriebeltruien. Heb er wel altijd een t-shirt onder, maar geen gekriebel bij mijn hals of onderarmen
De rood-roze kandelaars
Ik sluit nét TikTok af na het zien van die TikTok en open dit topic haha. Ik hoopte al dat ze die truien ook in primark Nederland hadden! Ga er ook naar op zoek!
Ik heb echt de laatste grijze L in Utrecht te pakken. De bruine hebben ze nog in overvloed. Ik draag hem al een week en nog geen pilling te zien