Show je laatste aankopen #10

Ik had 65% korting bij dr Martens dankzij mijn broer. Ze zijn meer poederroze in het echt.

41 likes

De lamswollen truien van Uniqlo zijn echt fijn vind ik, heerlijk in de winter! Heb ze ook in meerdere saaie kleuren :smile:

3 likes

Kriebelen ze?

3 likes

De beste oversized truien van Primark (wie had dat gedacht)

Twee Paloma Wool Broeken via Vinted

10 likes

Nee! Bij mij niet althans en ik heb echt snel last van kriebeltruien. Heb er wel altijd een t-shirt onder, maar geen gekriebel bij mijn hals of onderarmen

3 likes

IMG_5076

De rood-roze kandelaars

23 likes

Ik sluit nét TikTok af na het zien van die TikTok en open dit topic haha. Ik hoopte al dat ze die truien ook in primark Nederland hadden! Ga er ook naar op zoek!

2 likes

Ik heb echt de laatste grijze L in Utrecht te pakken. De bruine hebben ze nog in overvloed. Ik draag hem al een week en nog geen pilling te zien

4 likes

Droomservies bij H&M (alles behalve de serveerschaal x6):

Door deze IG ad

Deze badlakens (beide kleuren x3) en theedoeken bij La Redoute:
ee29c2a85a8c740187c36b69f1fb191f
c6ffb8226a1bfa7b6d4d056edfbee921
925c1f23b2749b55379eb7fe85c67925

61 likes

Alles C&A via Wehkamp en ik had nog een bon dus het heeft me niets gekost :partying_face:

22 likes

Ooh goed om te weten, dank je wel! Ga volgende week naar die in Eindhoven, benieuwd of ze hem nog hebben.

3 likes

Ikea Landskrona 3 zits bank, denk echt dat ik hier zooo blij mee ga zijn

21 likes

Dankzij jou heb ik mijn zinnen op die zebra en tijger bordjes gezet maar wat @Oprah zegt :sob:

3 likes

Op hoop van zege dst de jas niet kraakt als de ziekte :crossed_fingers:

57 likes

Hot

Wil een wayrwt post!!!

7 likes

@Oprah @Solee ik heb ook echt vrij desperate met de H&M klantenservice gebeld om de missende borden te reserveren in een filiaal (die op een uur rijden van mijn huis zit :joy:)

3 likes

Hopelijk for once and for all een tasje waar ik al mijn spullen incl telefoon, portemonnee en werkpasje in kan doen zodat ik niet altijd nog wat los heb zitten en/of moet verplaatsen naar een andere tas als ik weer andere dingen mee wil.

19 likes

Ja dacht ik ook al aan, maar het is juist zo’n fijne luchtige jurk. Ik denk er nog even over na, dankjewel :blush:

5 likes

32 likes

Hi Barbie

6 likes