Show je laatste aankopen #10

Er zijn nu ook birckenstocks met soft voetbed, zelf geen ervaring mee maar misschien is dat wat…

Oh sorry dacht dat t over de birckenstocks ging.

5 likes

:smiling_face_with_three_hearts: nieuw werktassie

24 likes

Oh! Nou dan heb ik misschien pech gehad.

3 likes

Luchtreiniger en steelstofzuiger. Lekker burgerlijk :tipping_hand_woman:. Maar die gratis filter en batterij zijn ook nog eens ter waarde van 250 euro dus dat is mooi meegenomen.

8 likes

Ik ben ze nu thuis aan het inlopen omdat ik vrij snel blaren in slippers krijg. Ik kan geen vergelijking maken met dr martens slippers maar ik vind de zool heel fijn! De schoenen zijn heel stevig en het voetenbed veert best mee, je kan het ook een beetje indrukken. Normaal snijden bandjes altijd bij mij maar ik heb hier nu totaal geen last van nog! Je kan ze ook met klittenband en bij de gesp wat strakker bij je enkels maken.
Ik heb normaal maat 38.5 maar 38 zit precies goed.

5 likes

Nieuwe rijst dispenser, ben echt benieuwd of ie makkelijk draait. Geen zin meer in zo’n wit hotel ontbijt dispenser design. Ze hadden helaas geen pastelkleurtjes.

15 likes

Geweldig! Love ook die Chinese huis TikToks waar dit ding 100 keer voorbijkomt.

5 likes

Nee gewoon thuis
@Tamara heb t net besteld en ga het gebruiken voor basmati, pandan, bulgur, linzen, havermout etc Zou denken dat dat ook wel zou werken maar nog niet gebruikt.

7 likes

Echt weer zo’n ding waarvan ik niet wist dat ik het moest hebben en nu wil ik het per direct hebben. Past alleen geen macaroni enzo in denk ik, of wel?

8 likes

Bedankt voor de review!
Had ze al even op het oog maar niet besteld want twijfelde.
Was nog 1 paar in mijn maat (38) op voorraad dus gelijk besteld met de extra kortingscode ook nog. Ben wel benieuwd hoe ze zitten als jij normaal 38,5 hebt en dat 38 goed zit. Ik heb normaal echt wel 38 nl

3 likes

Vanmiddag testen maar ben nu al hyped! Ik leef om te leunen

53 likes

7 likes

City trip naar Lissabon met @Baron :sunglasses:

66 likes

Die foto is wel van Azenhas do Mar en niet Lissabon-stad

28 likes

Eindelijk de perfecte leren slippers gevonden. Nu hopen dat ze lekker zitten.

9 likes

Eerste meubelstuk uitgekozen :ok_woman:

30 likes

Deze set maar dan elders goedkoper gekocht.

Ik ga een soort tiny house poppenhuizen maken deze zomer. :slight_smile:
En een roze 50s style badkamer is gewoon :heart:

62 likes

Hahaha, als ik google op Lissabon komt deze vet vaak omhoog :joy:
Ben er duidelijk nog nooit geweest :joy:

2 likes

Ik ga inderdaad weer op mezelf. Relatie is er nog steeds (ik ga er vanuit dat dat de vraag is?)

3 likes

10/10. Zit lekker, is licht, makkelijk mee te nemen in de tas waar ie in komt en waar je ook nog extra zooi bij kunt pleuren

11 likes